اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده خبر داد

آمادگی لازم برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان لنده وجود دارد

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان لنده با اشاره به تدابیر ستاد تسهیلات نوروزی برای اسکان مسافران، گفت: آمادگی لازم برای ارائه خدمات و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان لنده وجود دارد.

آمادگی لازم برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان لنده وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی‌ تقوی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده به واسطه مناطق گردشگری و توریستی زیبای خود همه ‌ساله افراد زیادی را به خود جذب می‌کند که این مهم باعث پیشرفت و ترقی شهرستان در چند سال اخیر شده است.

وی افزود: فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب برای میهمانان و مسافران نوروزی یکی از وظایف مهم و قابل تأمل ستاد تسهیلات نوروزی بوده که بر عهده کمیته اسکان و خدمات است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده ادامه داد: برای استقبال از میهمانان نوروزی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا میهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش از این شهرستان خود سفیری برای معرفی شهرستان باشند.

تقوی‌فرد افزود: گستردگی و پراکندگی آثار تاریخی و مناطق گردشگری می‌طلبد که همه ادارات و نهادهای عضو برنامه‌ریزی لازم برای مهیا کردن امکانات و ارائه خدمات به میهمانان و مسافران نوروزی را انجام دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده اضافه کرد: آمادگی‌ها و تمهیدات و مقدمات و امکانات لازم در خصوص اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان لنده مهیا بوده برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرفته است.

البرز محمد خانی، معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش لنده نیز در این جلسه از آمادگی مدارس و خوابگاه شبانه روزی شهرستان جهت اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و گفت: لیست کشیک عوامل اجرایی اداره آموزش و پرورش و مدارس و خوابگاه شبانه روزی آماده شده و در اختیار فرمانداری و ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان قرار می‌گیرد.

معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش لنده افزود: خوابگاه شبانه‌روزی شهرستان لنده با داشتن 14 اطاق و امکانات و تجهیزات لازم سرمایشی و گرمایشی و سرویس‌های بهداشتی جهت رفاه حال میهمانان نوروزی مهیا شده است.

محمدخانی تصریح کرد: محل‌های اسکان اضطراری و تهیه پتو و لوازم خوابگاهی برای مسافران نوروزی با هماهنگی فرمانداری و هلال احمر شهرستان انجام شده و در آستانه عید نوروز در قالب بنر محل‌های اسکان و شماره تلفن و آدرس‌ آ‌ن‌ها در اختیار میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول