اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت باشت مطرح کرد

رفع نقاط ضعف بهداشتی مناطق گردشگری باشت تا قبل از آغاز نوروز

رئیس شبکه بهداشت باشت از رفع نقاط ضعف بهداشتی در مناطق گردشگری باشت تا قبل از شروع نوروز خبر داد.

رفع نقاط ضعف بهداشتی مناطق گردشگری باشت تا قبل از آغاز نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز طی مراسمی به مناسبت گرامی‌داشت سالروز بهداشت محیط رژه موتوری و خودرویی در شهرستان باشت برگزار شد.

در این مراسم خودرو‌ها و وسایل نقلیه شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات در این شهرستان مسیری را از فلکه خروجی شهرستان به سمت بوستان و در نهایت منطقه گردشگری شلال‌دان باشت به صورت منظم و در قالب مانور خودروها طی کردند.

کریم رضایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت در حاشیه این مراسم با اشاره به این‌که سلامت در جامعه نقشی زنجیره وار دارد، اظهار کرد: امروز حضور و اتحاد مسئولان شهرستان و مشارکت خوب آن‌ها در این رژه بیانگر تعامل خوب مسئولان و ارزش و اهمیت نقش سلامت در یک اجتماع است چرا که این برنامه در گرامی‌داشت بهداشت محیط برگزار شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت ضمن تقدیر از مسئولان شهرستانی که با شبکه بهداشت و درمان تعاملات خوبی دارند، تصریح کرد: در این مراسم با چسباندن بنرهای بسیج و سلامت نوروزی و با توجه به قرارگیری در آستانه ایام نوروز علاوه بر مانوری بر بهداشت در جامعه بر رعایت بهداشت در اماکن عمومی نیز تاکید می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای بررسی وضعیت بهداشتی اماکن گردشگری در باشت اقدامات لازم انجام شده است، یادآور شد: شبکه بهداشت و درمان باشت طی چند مرحله با حضور کارشناسان بهداشت این شبکه به اماکن زیارتی و سیاحتی در سطح شهرستان بازدید کرده و به شناسایی نقاط ضعف بهداشتی آن پرداخته تا قبل از نوروز این نواقص مرتفع شوند.

انتهای‌ پیام/82017/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول