اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت باشت:

کارشناسان بهداشت محیط پرمشقت‌ترین خدمات بهداشتی را ارائه می‌دهند

رئیس شبکه بهداشت باشت گفت: کارشناسان بهداشت محیط پرمشقت‌ترین خدمات بهداشتی را ارائه می‌دهند.

کارشناسان بهداشت محیط پرمشقت‌ترین خدمات بهداشتی را ارائه می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز طی آیینی به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی بهداشت و محیط که با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت، کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای برگزار گردید از کارشناسان بهداشت محیط در این شهرستان تجلیل شد.

کریم رضایی در این مراسم با تأکید بر این‌که بهداشت و سلامت زنجیره‌ای به هم‌پیوسته در زندگی هر فرد و اجتماع محسوب می‌شود، اظهار کرد: بهداشت محیط یکی از حلقه‌های سلامت در هر شهرستان است که باید با نهادینه کردن فرهنگ سلامت و بهداشت محیط در جامعه عموم مردم را بر اهمیت و جایگاه آن آگاه کرده و با نگاه ویژه‌ای به آن توجه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان باشت در طی چند ماه اخیر اقدامات بسیار بزرگی را در راستای تجهیزات و فراهم آوردن زمینه سلامت در شبکه بهداشت و درمان داشته است، افزود: به صراحت می‌توان اعلام کرد پایگاه‌های بهداشت محیط یکی از فعال‌ترین و سخت کوش‌ترین پایگاه‌ها در بحث سلامت شهرستان باشت است.

این مسئول در ادامه با اشاره به مشقت و سختی‌های کار کارشناسان بهداشت محیط خاطرنشان کرد: هر شغلی در جایگاه خود دارای یک سری مشکلات و سختی است اما این شغل به دلایل متعددی از جمله سر و کار داشتن با محیط‌های خارج از اداره که دارای سختی خاص خود بوده از جمله شغل‌های ارزشمند و دشوار در بحث سلامت است.

رضایی برگزاری این گردهمایی را برای تجلیل از کارشناسان بهداشت و محیط کافی ندانست و اذعان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده این برنامه‌ها با شکوه‌تر و در شأن کارشناسان زحمت‌کش این رشته برگزار شود. در پایان مراسم از کارشناسان بهداشت محیط شهرستان باشت تجلیل شد.

انتهای پیام/82017/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول