اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین بهداشت و سلامت ماکو خبر داد

اهدای 3 میلیارد ریالی خیرین به انجمن مجمع خیرین بهداشت و سلامت ماکو

رئیس مجمع خیرین بهداشت و سلامت ماکو از اهدای 3 میلیارد ریالی خیرین به انجمن مجمع خیرین بهداشت و سلامت ماکو خبر داد.

اهدای 3 میلیارد ریالی خیرین به انجمن مجمع خیرین بهداشت و سلامت ماکو

حجت‌الاسلام ایوب رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انجمن خیرین بهداشت و سلامت ماکو با مشارکت روحانیون و فرهنگ‌سازی آنان در مجالس مختلف، توانسته بیش از 3 میلیارد ریال در طول یک سال فعالیت خود جمع‌آوری کرده و آن را در تجهیز بخش‌های درمانی این شهرستان صرف کند.

وی با اشاره به اینکه خیرین عرصه بهداشت و سلامت شهرستان ماکو فعالیت خود را در قالب این انجمن به طور رسمی از اسفند ماه سال گذشته آغاز کرده‌اند، به توفیقات متعدد آن در طول این مدت اشاره کرد.

رنجبری با توجه به نبود امکانات دیالیز در بیمارستان فجر ماکو، گفت: هم اکنون در فضایی شش طبقه‌ای، عملیات اجرایی ساختمان دیالیز در داخل محوطه همین بیمارستان در دست اقدام است.

وی تأمین تجهیزات متعدد برای تجهیز بیمارستان را از دیگر اقدامات این انجمن در طول یک سال گذشته اعلام کرد و افزود: علاوه بر تأمین تجهیزات پزشکی لازم، بخش عمده‌ای از امکانات رفاهی بیماران نیز تهیه شده است.

رئیس مجمع خیرین بهداشت و سلامت ماکو با توجه به توسعه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در بیمارستان ماکو، گفت: در نظر داریم این روند را سال آینده در قالب اجرای برنامه‌های متعدد با شتاب بیشتری پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع مالی، تخصیص بودجه به فعالیت‌ها با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی آنها انجام می‌شود تا ضروری‌ترین اقدامات در رأس توجهات قرار گیرند.

وی انجام این اقدامات را مستلزم کمک مردم و خیرین این شهرستان اعلام کرد و افزود: باید در این راستا فرهنگ‌سازی‌های لازم صورت گیرد تا خانواده‌ها به جای صرف هزینه‌های کلان برای خرید دسته گل برای مجالس ترحیم و ترتیب دادن ولیمه‌های هزینه‌بر، بخشی از مخارج خود را صرف کمک به عرصه سلامت و درمان کنند.

رنجبری مجموع مبالغ مساعدت شده از سوی خیرین برای این انجمن را 3 میلیارد ریال در طول یک سال فعالیت آن اعلام کرد و افزود: در این راستا از ظرفیت علما و مبلغان دینی در دعوت مردم برای مشارکت در این اقدام خیر نیز استفاده شده است.

انتهای پیام/61006/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول