اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از اهل بیت (ع) دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهل بیت(ع) بوده و ایام فاطمیه بیعت با ولایت است.

نظام جمهوری اسلامی اقتدار خود را از اهل بیت (ع) دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: ایام عید نوروز 93 با ایام فاطمیه پیوند خورده است و باید پیام حضرت زهرا (س) را برای مردم و جوانان به ویژه بانوان به خوبی تبیین شود.

وی افزود: از وعاظ و مداحان انتظار می‌رود همان گونه که در ایام ماه محرم، صفر و وفات ائمه معصومین(ع) در مساجد فعالیت می‌کنند، در ایام شهادت این بانوی شجاع و بزرگوار نیز علاوه بر برگزاری مجالس عزاداری باید در خصوص سبک، سیره و روش زندگی فاطمه زهرا(س) نیز برای مردم بیش از پیش سخنرانی کنند.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه رمز موفقیت و اقتدار این نظام از اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: ایام فاطمیه بیعت با ولایت بوده و اقتدار این نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از فطرت با اهل بیت(ع) و ولایت گره خورده است.

باریک‌بین تصریح کرد: دشمنان هیچ‌گاه نتوانسته‌اند این ملت را که همواره پشتیبان و پیرو ائمه معصومین(ع) هستند، جدا کرده و ملت ایران همواره وفادار به ائمه معصومین(ع) است.

وی ضمن تأکید بر برگزاری مجالس سوگواری در ایام فاطمیه بیان کرد: باید حرمت این ایام حزن و اندوه در کشور و استان قزوین حفظ شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از ستاد ساماندهی مناسبت‌های مذهبی استان ابراز کرد: این ستاد به خوبی توانسته در مناسبت‌های مذهبی نقش تأثیرگذاری ایفا کند که جای قدردانی است.

حجت‌الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گزارشی در خصوص برنامه‌های ایام فاطمیه در سطح استان قزوین ارائه داد.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول