اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

شوراها فرهنگ اسلامی را ترویج دهند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شوراها باید زمینه ترویج و گسترش فرهنگ اسلامی را در شهرها و روستاها فراهم کنند.

شوراها فرهنگ اسلامی را ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در دیدار با جمعی از اعضای شورایعالی استان‌ها که در سالن شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئله شوراها با نظام پیوند خورده، زیرا جمهوری به معنای مردم بودن و شوراها نیز منتخبان مردم به شمار می‌روند.

وی افزود: وظایف شوراها به لحاظ اداره شهر بسیار سنگین است و باید دقت داشته باشند برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها بر اساس آموزه‌های دینی و فرمایش ائمه اظهار(ع) باشد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با مجموعه طلاب و روحانیون و حوزه‌های علمیه در ارتباط باشند.

باریک‌بین با اشاره به اهمیت مشورت در اسلام و دیدگاه تصریح کرد: مشورت یک اصل دینی بوده و باید همه ما با وحدت و همدلی بتوانیم در پیشرفت استان گام‌های مثبتی برداریم.

وی ابراز کرد: اجرای قانون شوراها امری ضروری بوده و کسانی که منتخب مردم هستند باید این قانون را اجرا کرده و مسیر را برای شکوفایی و پیشرفت استان همواره کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تلاش شوراها برای عمران و آبادانی استان خاطرنشان کرد: در شوراها اصل باید خدمت به مردم و عمران استان باشد و همه باید تلاش کنند رفاه عموم مردم جامعه در اولویت برنامه‌های آنها قرار گیرد.

باریک‌بین ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورایعالی استان‌ها و اعضای شورای اسلامی استان قزوین بیان کرد: شورای اسلامی استان با ریاست ظاهری و دیگر اعضای شورا و شهردار پرتلاش قزوین توانسته گام‌های ارزشمندی در راستای عمران و آبادانی شهر قزوین بردارند که جای قدردانی است.

انتهای پیام/77010/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول