اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

توجه بیشتر به مدارس علمیه در اولویت برنامه‌های اداره کل اوقاف قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: توجه و رسیدگی بیشتر به مدارس حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و مساجد باید در اولویت برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه قرار گیرد.

توجه بیشتر به مدارس علمیه در اولویت برنامه‌های اداره کل اوقاف قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران به خصوص مردم بصیر و همیشه در صحنه قزوین با حضور پرشور و دشمن شکن خود به دشمنان ثابت کردند این ملت همچنان وفادار به آرمان‌های والای شهدا و امام راحل هستند.

وی با تأکید بر تکمیل مدرسه صالحیه افزود: مدرسه صالحیه که یکی از مدارس قدیمی قزوین به شمار رفته و زمانی محل تحصیل علمای به نام استان بود هرچه سریع‌تر تکمیل شده و در اختیار حوزه علمیه قرار گیرد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: توجه و رسیدگی بیشتر به مدارس حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و مساجد باید در اولویت برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه قرار گیرد.

باریک‌بین با اشاره به طرح توسعه امامزاده حسین (ع) بیان کرد: امامزاده حسین (ع) یکی از مکان‌های باارزش و معنوی برای مردم استان به شمار می‌رود که در این مکان نورانی قبور مطهر علما و شخصیت‌های برجسته نیز قرار دارد.

این مسئول عنوان کرد: باید در این مکان معنوی که در مرکز شهر قرار گرفته همه گونه امکانات رفاهی برای زائران در نظر گرفته می‌شود.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این حضور باشکوه به دشمنان و یاوه سرایان درس فراموش‌نشدنی داد.

عبدالرضا عابد با اشاره به طرح توسعه امامزاده حسین (ع) بیان کرد: استان قزوین یکی از استان‌های مهم کشور به شمار می‌رود که باید با کمک همه مردم و به خصوص استاندار قزوین طرح توسعه امامزاده حسین(ع) اجرایی شود.

وی عنوان کرد: استاندار قزوین نگاه ارزشمندی به مباحث دینی به خصوص مساجد و حسینیه‌ها دارد و انتظار می‌رود تلاش برای بهبود وضعیت و اجرای طرح‌های توسعه اماکن مذهبی استان قزوین افزایش یابد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تکمیل مدرسه صالحیه تصریح کرد: برای بازسازی مدرسه صالحیه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

عابد افزایش تعامل حوزه‌های علمیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه را خواستار شد.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول