اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر یکی از وظایف مهم رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ترویج امر به معروف و نهی از منکر یکی از وظایف مهم رسانه‌هاست، گفت: رسانه‌ها نیز در این زمینه باید بیشتر تلاش کنند.

ترویج امر به معروف و نهی از منکر یکی از وظایف مهم رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات استان که عصر امروز در سالن شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: اعضای رسانه قشری از جامعه هستند که به بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم می‌پردازند.

وی افزود: آنچه برای جامعه کنونی به ویژه استان قزوین حائز اهمیت است، وحدت و همبستگی به مردم جامعه بوده که رسانه در این زمینه می‌توانند تأثیرگذار باشند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اعضای خانه مطبوعات باید در مسیر امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشته و معروف‌ها و منکرها را بیشتر برای مردم ترویج دهند.

باریک‌‌‌‌بین با اشاره به اینکه ایجاد وحدت و دوری از تفرقه از وظایف مهم اصحاب رسانه است، تصریح کرد: در شرایط کنونی مسئله مهمی که بسیار حائز اهمیت است، افزایش وحدت بین مردم و مسئولان و پرهیز از تفرقه بین آنان است که باید در این زمینه تلاش  بیشتری شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رسانه وظیفه سنگینی در شناساندن توطئه‌های دشمنان برعهده دارند و باید تلاش کنند مسائل و مطالب را بر اساس منافع عمومی و اسلام ترویج داده و نقشه‌های دشمن را به خوبی رصد کنند.

باریک‌بین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک کشور مقتدر در جهان است، ابراز کرد: امروز این کشور اسلامی با وجود رهبری عالیقدر و حکیم که بیانات و توصیه‌های راهگشایی در زمینه سبک زندگی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها دارد به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی افزود: باید توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف را فراروی زندگی و برنامه‌های خود قرار دهیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

امام جمعه قزوین ضمن تأکید بر همکاری با دولت تدبیر و امید اظهار کرد: با وجود تهدیدات دشمنان این انتخابات به بهترین نحو ممکن در کشور برگزار شد و دولت تدبیر و امید با رئیس جمهوری که با رهبری و قوای سه‌گانه هماهنگ است، با اقتدار به دنبال کسب پیشرفت‌های بیشتر است.

باریک‌بین اضافه کرد: این وظیفه همه مردم ایران است که به این دولت کمک کنند تا دولت یازدهم بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کرده و به موفقیت دست یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار استان قزوین در عرصه‌های مختلف بیان کرد: این استان در عرصه‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف توانمند بوده و نیروهای با استعداد و توانمندی دارد که باید شناسایی شده و برای پیشرفت و تعالی استان در سمت‌های مناسب شغلی به کارگیری شوند.

سیدعبدالعظیم موسوی، رئیس خانه مطبوعات استان قزوین در این دیدار گزارشی از نحوه انتخاب اعضای خانه مطبوعات و عملکرد خانه مطبوعات استان ارائه داد.

انتهای پیام/77010/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول