اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

پروژه تنگ چویل کددار می‌شود / تأمین اعتبار بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: جاده تنگ چویل و بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی در اولویت بودجه‌ای استان قرار دارند.

پروژه تنگ چویل کددار می‌شود / تأمین اعتبار بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در نشست شورای اداری دیشموک اظهار کرد: سفر به بخش‌ها و شهرهای استان به همراه مدیران‌کل و معاونان استاندار موجب می‌شود که مردم و مسئولان هر منطقه مشکلات را به مسئولان استانی منتقل کرده تا برای پیگیری آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان باید به خوبی مشکلات مردم را یادداشت کرده تا برای پیگیری آن مشکلات اقدام شود.

بزرگواری افزود: استاندار و معاونان وی باید برای جذب بودجه استان تلاش کنند و بعد از آن باید به فکر پروژه‌ها و نواقص استان باشند.

وی در خصوص پروژه‌های حوزه انتخابیه خود گفت: یکی از برنامه‌های کاری که در گذشته هم بارها تکرار شده اولویت گازرسانی به این منطقه و راه ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی و دیشموک است اما در کنار آنها پروژه جاده تنگ چویل از دیشموک و قلعه رئیسی به خوزستان هم مد نظر است که برای آن کد لحاظ شد و در سال آینده یکی از پروژه‌هایی است که باید مورد توجه در بحث بودجه و اعتبارات ملی باشد.

بزرگواری گفت: یکی دیگر از پروژه‌هایی که در حوزه انتخابیه ما در دستور کار است پروژه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان بهمئی است که این پروژه هم در جدول بودجه‌ای قرار می‌گیرد و برای آن اعتبار لازم در نظر گرفته می‌شود.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سد باریاب یکی از سدهایی است که هم برای آب شرب و هم برای کشاورزی حائز اهمیت بوده که منافع آن به استان خوزستان می‌رسید اما با صحبت‌هایی که با وزیر نیرو داشتیم این کار متوقف شد و برای شروع مجدد کار پروژه  تلاش لازم را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: کار بزرگ دیگر که در هفته‌های آیند در استان رخ می‌دهد سفر پزشکان متخصص و مجرب کشور به بخش دیشموک است که هم مسئولان استانی و هم مسئولان شهرستانی و بخشی برای بهره گرفتن از این سفر لازم است اقدام لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/82009/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول