اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

جشن تکلیف 350 دختر دیشموکی برگزار شد

صبح امروز با حضور مسئولان، جشن تکلیف 350 دختر دیشموکی برگزار شد.

جشن تکلیف 350 دختر دیشموکی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، صبح امروز در مراسمی با حضور معاون سواد‌آموزی آموزش و پرورش، امام جمعه دیشموک و برخی از مسئولان مراسم جشن تکلیف دختران دیشموک برگزار شد.

سید موسی موسوی اظهار کرد: در این مراسم در مورد رعایت حلال و حرام و تقلید و این‌که هر فردی که به سن تکلیف می‌رسد باید در انجام امورات دینی از یک نفر مجتهد به عنوان مرجع تقلید اطاعت کند مطالبی برای دانش‌آموزان بیان شد.

رئیس آموزش و پرورش دیشموک افزود: برگزاری چنین جشنی برای همیشه در ذهن کودکان ما نقش می‌بندند و آنان را نسبت به تکلیفی که برعهده آنان است مسئولیت‌پذیر می‌کند.

موسوی عنوان کرد: عفت و پاکدامنی گوهر وجودی زنان و دختران ما است که باید از دید نامحرمان و نگاه‌های هوس آلود آنان محفوظ بماند.

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری جشن تکلیف یعنی تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرائض دینی که والدین هم باید در این امر کمک کنند.

رئیس آموزش و پرورش دیشموک به نقش خانواده و مدرسه در تربیت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: والدین باید همراه مدرسه و مطابق برنامه‌های تدوین شده آموزش و پرورش حرکت کنند تا موجب رشد و ترقی دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف دنیوی و اخروی شود.

به گزارش فارس در این مراسم 350 دانش‌آموز دختر دیشموکی به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول