اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

ذره‌ای کوتاهی در گاز‌رسانی به چاروسا و دیشموک نخواهیم کرد

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی ذره‌ای کوتاهی در بحث مشکل گاز‌رسانی چاروسا و دیشموک نخواهیم کرد و امیدواریم که این حق مردم در سال 93 محقق شود.

ذره‌ای کوتاهی در گاز‌رسانی به چاروسا و دیشموک نخواهیم کرد

حجت‌الاسلام علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا، اظهار کرد: مسئولان وظیفه دارند از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و برای پیگیری این مشکلات اقدام کنند.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از کارهای بسیار خوبی که مسئولان استانی در پیش گرفتند دیدار حضوری و بررسی مشکلات مردم استان از نزدیک است که معاونان استاندار، مدیرکل‌ها و معاونان آنها در شهر‌ها و بخش‌ها حضور پیدا کرده و مشکلات مردم را بررسی می‌کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری به برخی از مشکلات و دغدغه‌های مردم چاروسا و دیشموک اشاره کرد و گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکل مردم چاروسا نبود گاز است که تا امروز کارهای خوبی انجام گرفته و نامه‌هایی را که مردم برای ما فرستادند تحویل وزارت نفت دادیم و امیدواریم که در سال جدید خبرهای خوشی به مردم بدهیم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئولان به تنهایی نمی‌توانند که برای یک مشکل کاری انجام دهند بلکه همت و تلاش مردم هم در این راستا بسیار مهم است و مردم باید همگام با مسئولان در رفع مشکلات تلاش کنند.

وی عنوان کرد: حتی ذره‌ای کوتاهی در بحث مشکل گاز چاروسا و دیشموک نخواهیم کرد و امیدواریم که این حق مردم در سال 93 محقق شود.

بزرگواری به دیگر مشکل این منطقه که راه ارتباطی دهدشت به قلعه‌رئیسی اشاره کرد و گفت: در خصوص راه ارتباطی قلعه‌رئیسی از مدیر‌کل جدید راه و شهرسازی خواستیم که این مشکل را در استان به عنوان یک اولویت در نظر بگیرند و در بودجه سال 93 آن را قرار دهند تا مردم چاروسا و دیشموک بتوانند از این محور به درستی و با کمترین خسارات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام می‌دهند ولی حضور مردم در کنار مسئولان به عنوان یک بازوی توانمند به مسئولان امید می‌دهند و ارتباط میان مردم و مسئولان هر چه بهتر باشد مشکلات کمتر می‌شود و در این بین مردم صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند تا مشکلات آنها برطرف شود.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول