اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری عنوان کرد

ارائه تذکر کتبی به وزیر نفت در خصوص گازرسانی به مناطق چاروسا و دیشموک

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: بعد از سفر به چاروسا و بررسی مشکلات مردم این منطقه و بخش‌های هم‌جوار در مورد مشکل گازرسانی این مناطق به وزیر نفت تذکر کتبی خواهیم داد.

ارائه تذکر کتبی به وزیر نفت در خصوص گازرسانی به مناطق چاروسا و دیشموک

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا، اظهار کرد: بعد از سفر به چاروسا و بررسی مشکلات مردم این منطقه و بخش‌های هم‌جوار لازم دانستیم که مشکل گاز چاروسا، دیشموک و دشمن‌زیاری را با تذکر کتبی به وزیر نفت شروع کنیم.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا نشستی را با مدیر‌عامل گاز کشور داریم و مشکلات گاز‌رسانی چاروسا، دیشموک که تنها دغدغه مردم این مناطق است را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بزرگواری افزود: برای گاز‌رسانی به این بخش‌ها از سال‌ها قبل لوله‌های آن خریداری شده ولی علت آن مشخص نیست که چرا این پروژه متوقف شده است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس ابتدا باید تذکر کتبی به یک وزیر داد و اگر آن وزیر آن مشکل را برطرف نکرد بار دوم تذکر را به صورت شفاهی مطرح خواهیم کرد.

بزرگواری خاطرنشان کرد: مردم، شورای اسلامی و بخشداران این مناطق باید همراه و در کنار نمایندگان همه تلاش خود را به کار گیرند و بازدید‌های مکرر با وزیر و مدیر‌عامل داشته باشند که مشکل گازرسانی این مناطق برطرف شود.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس در پاسخ سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که می‌توان امیدوار به گازرسانی در این بخش‌ها در سال جدید باشیم، خاطرنشان کرد: این مصوبه دولت قبل بود و ما امید داریم که کلنگ این پروژه اوایل سال جدید به زمین زده شود.

انتهای پیام/82009/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول