اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری با 143 پایگاه ثابت و سیار در گچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران از برگزاری جشن نیکوکاری در این شهرستان با برپایی افزون بر 143 پایگاه ثابت و سیار جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خبر داد.

برگزاری جشن نیکوکاری با 143 پایگاه ثابت و سیار در گچساران

امرالله فروزنده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در آستانه سال نو، مردم نوع‌دوست این شهرستان با شرکت در جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا می‌کنند.

مدیر کمیته امداد گچساران عنوان کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری امسال در 143 پایگاه ثابت، سیار و مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

فروزنده ابراز داشت: در هفته نیکوکاری امسال هشت پایگاه ثابت، چهار پایگاه سیار، 18 پایگاه در سطح ادارات، پنج پایگاه در پایگاه‌های مقاومت بسیج و هفت پایگاه نیز در سطح مساجد این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست و خیرین این شهرستان همواره با پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی در راه کمک به محرومان با این دستگاه حمایتی همکاری و مشارکت دارند.

فروزنده با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی جشن نیکوکاری در سطح مدارس گفت: در بیش از 101 مدرسه این شهرستان نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری برپا می‌شود.

وی با اشاره به آغاز توزیع پاکت‌های دانش‌آموزی جشن نیکوکاری در این شهرستان تصریح کرد: در سال گذشته مردم خیر و نوع‌دوست گچساران افزون بر 550 میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی گچساران در پایان افزود: این نهاد مقدس با گذشت سی و سه سال از عمر پر خیر و برکتش توانسته در راستای حمایت از محرومان، خودکفایی افراد زیر پوشش و زدودن فقر و محرومیت از جامعه اسلامی گام‌های موثری بردارد.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول