اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر کمیته امداد کازرون:

1070 دانش‌آموز کازرونی چشم‌انتظار دستان یاریگر هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت: یک ‌هزار و 70 دانش‌آموز بی‌بضاعت زیر پوشش این نهاد در این شهرستان چشم‌انتظار دستان یاریگر در جشن نیکوکاری هستند.

1070 دانش‌آموز کازرونی چشم‌انتظار دستان یاریگر هستند

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: در سال گذشته افزون‌بر 581 میلیون و 472 هزار ریال کمک‌های نقدی و جنسی مردم در جشن نیکوکاری برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت توسط این نهاد در شهرستان کازرون جمع‌آوری شد.

وی افزود: در 11 ماه گذشته افزون ‌بر 2 میلیارد ریال کمک به دانش‌آموزان مستمند و بی‌بضاعت در سطح شهرستان کازرون برای خرید لوازم تحصیلی، اعزام به اردوهای دانش‌آموزی استانی و کشوری، مشاوره فردی و گروهی و ... توسط این نهاد هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد کازرون به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری که از 14 اسفند ماه به مدت یک هفته به صورت سراسری برگزار می‌شود اشاره کرد و ابراز داشت: در آغاز هفته احسان و نیکوکاری جشنی برای جذب کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

شفیعی گفت: از 15 اسفند ماه جاری پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر، بازار و مساجد کازرون مستقر و نیز جمعه این هفته در تمام مصلاهای نماز جمعه این شهرستان برای دریافت کمک‌های خداپسندانه مردم برپا می‌شود.

وی از برگزاری آیین تجلیل از تلاش یک‌ساله رابطین فرهنگی مدارس این شهرستان در راستای پی‌گیری مسائل و مشکلات دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام(ره)، دوشنبه هفته جاری با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولان این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد کازرون بیان داشت: 856 یتیم زیر 18 سال زیر پوشش این نهاد در این شهرستان قرار دارند که 550 نفر از آنان دانش‌آموز بوده و توسط 3 هزار و 353 حامی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

شفیعی اضافه کرد: در 11 ماهه امسال افزون‌بر 8 میلیارد و 364 میلیون و 300 هزار ریال کمک‌های نقدی افراد حامی به ایتام زیر پوشش خود در شهرستان کازرون صورت گرفته است.

وی در پایان از روحیه نوع‌دوستانه اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اداری، دانشگاه‌ها و نهادهای این شهرستان که به‌نوعی یاریگر این نهاد و محرومان بوده تقدیر و درخواست کرد که مانند گذشته یاریگر چشمان در انتظار دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال نو باشند.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول