اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان زنجان برگزار می‌شود

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان زنجان خبر داد.

جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان زنجان برگزار می‌شود

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال بیست و چهارمین جشن نیکوکاری با شعار توانمندسازی خانواده ها با حضور پرنشاط نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته جشن نیکوکاری با همکاری بسیج مستضعفین، صدا و سیما و آموزش و پرورش برگزار می‌‌شود، بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده امسال جشن نیکوکاری روز چهاردهم در مدارس، روز پانزدهم در معابر و پایگاه‌های بسیج و روز شانزدهم نیز در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال 350 پایگاه جشن نیکوکاری در شهرستان زنجان دایر خواهد شد، اذعان داشت: از این تعداد 100 پایگاه در مدارس برپا می‌شود.

این مسئول همچنین به برپایی 130 پایگاه جشن نیکوکاری در مساجد شهرستان اشاره کرد و گفت: هدف از دایر کردن پایگاه‌ها در مدارس شناسایی نیازمندان واقعی از طریق اهالی محل و هیئت امنای مساجد و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت مساجد در کمک به نیازمندان است.

پناهی همچنین به برپایی 30 پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر توسط این نهاد اشاره و تصریح کرد: همچنین در 50 ساختمان مسکونی (آپارتمان‌ها)، کارخانجات، ادارات، دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها نیز پایگاه جشن نیکوکاری دایر خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری جشن نیکوکاری در مدرسه مائده شهرک غرب شهر زنجان به صورت پایلوت نیز اشاره کرد و گفت: این جشن صبح روز چهاردهم اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

پناهی در پایان با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این جشن گفت: امیدواریم امسال نیز طبق سنوات گذشته مردم شهرستان در آستانه عید شادی بخش دل نیازمندان، محرومان و ایتام باشند.

انتهای پیام/73005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول