اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته احسان و نیکوکاری صورت می‌گیرد

برپایی بیش از هزار پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از برپایی 1235 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در سطح استان خبر داد.

برپایی بیش از هزار پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال تعداد یک‌هزار و 235 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد در میادین، معابر اصلی، مدارس، مساجد، بسیج  و مصلاهای نماز جمعه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این پایگاه‌های ثابت و سیار تعداد یک‌هزار و 670 نفر نیروی کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را برعهده دارند که این تعداد نیرو نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد را نشان می‌دهد.

آغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفند ماه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اضافه کرد: تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار ایجاد شده نیز نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

حسینی با بیان این‌که این جشن 14 اسفند ماه جاری با نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس آغاز می‌شود، اذعان داشت: این جشن در پایگاه‌های کمیته امداد، بسیج و مساجد نیز 15 اسفند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز جمعه 16 اسفند نیز این پایگاه‌ها در تمامی مصلاهای پرشکوه نماز جمعه سطح استان برپا می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد: با حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در آستانه سال جدید لبخند محبت و مهربانی را بر لبان دانش‌آموزان نیازمند استان بنشانند.

حسینی شعار امسال جشن نیکوکاری را توانمندسازی خانواده با حضور پرنشاط نیکوکاران در بزرگترین شبکه مدیریت هدایا و محبت‌های مردمی عنوان کرد.

وی همچنین به اهداف این جشن ملی اشاره کرد و گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، ایجاد ارتباط و تعامل با گروهای هدف، خیران و نیکوکاران، افزایش سطح مشارکت همه مردم در فرآیند خدمت‌رسانی به محرومان اعم از مساعدت یا ارائه خدمت در ابعاد تخصصی و در قالب حامی و امدادیار است.

وی با بیان این‌که 100 درصد درآمد پایگاه‌های مدارس و آموزش و پرورش پس از ثبت و ضبط در امداد به مجموعه مربوطه تعلق می‌گیرد، متذکر شد: کمک‌های سایر پایگاه‌ها با اولویت مناطق محروم به تشخیص امداد توزیع می‌شود.

کمک 877 میلیون تومانی مردم استان در سال گذشته

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: شماره حساب 0102102891005 بانک صادرات  شعبه مرکزی بیرجند آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر استان است.

حسینی تصریح کرد: همه ساله جشن نیکوکاری در آستانه سال نو با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و سازمان دانش‌آموزی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته مردم سخاوتمند استان در جشن نیکوکاری بالغ بر877 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی اهداء کردند.

انتهای پیام/69022/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول