اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

پایبندی به اخلاق در امور مردم و مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر تلاش مسئولان در عرصه فرهنگ و اخلاق تاکید کرد و گفت: پایبندی به اخلاق باید در رأس امور مردم و مسئولان باشد.

پایبندی به اخلاق در امور مردم و مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین، صبح امروز در دیدار معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: سرمایه‌های کشور که در راستای پیشرفت علم، رفاه زندگی و جنبه‌های اخلاق مردم به کار گرفته شود زیرا مدیریت کشور یک مسئله شخصی نیست و از آنجایی که نظام امروز در دست مسئولان قرار دارد، باید برای جبران نقایص تلاش کرد.

وی افزود: در این راستا ائمه جمعه و جماعات، دانشگاهیان، استادان، روحانیت و حوزه‌های علمیه هر یک وظایفی دارند که باید با انجام صحیح آن برای کاهش مشکلات و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گام بردارند.

امام جمعه قزوین، ادامه داد: روز 22 بهمن باید ملت با حضور یکپارچه خود به دشمنان نشان دهند که ما برای حفظ انقلابی که با خون‌های عزیزانمان بدست آمده و حفظ شده است، همچون گذشته ایستاده‌ایم.

باریک‌بین تصریح کرد: باید برای جنبه‌های اخلاقی جامعه تلاش بیشتری صورت گیرد، زیرا اخلاق زیربنای پیشرفت اجتماع است و مسئولان استان و در رأس آنان استاندار بومی و آشنا به شرایط قزوین کارهای مطلوبی برای مدیریت استان انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار امیدواری کرد: به برکت وجود نعمات حاصل از پیروزی انقلاب و داشتن چنین مدیرانی مشکلات به بهترین شکل ممکن پشت سر گذاشته شود.

وی ادامه داد: دولت یازدهم و رئیس جمهور در موقعیت حساسی به میدان آمده و تاکنون گام‌های خوبی برای بهبود شرایط برداشته است و تلاش ایشان بر این است که مشکلات کشور را به نحو صحیح مرتفع و ایران اسلامی را از همه جهات به سمت پیشرفت سوق دهد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که امید است با حسن درایت مسئولان دولت و تدبیری که به کار می‌گیرند این مشکلات برطرف شود.

در ادامه این دیدار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پایبندی به قانون و اخلاق تاکید کرد و گفت: مهمترین موضوع در دوران پس از انقلاب و جمهوری اسلامی پایبندی به اخلاق است و اینکه سیاستمدار در دوران مسئولیت خود همه چیز را فراموش نکند، چرا که باید در پیشگاه خدا و مردم پاسخگو بوده و برای حفظ حرمت، عزت و شأن مردم دغدغه‌مند باشد.

ابتکار اذعان کرد:‌ همیشه ممکن است عده‌ای به عملکردهای مسئولان، نقد داشته باشند که باید انتظارات معترضان شنیده شود و فضا برای شنیدن حرف منتقدان باز باشد که این خواسته مردم در جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/77011/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول