اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد

اعلام فراخوان توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بویراحمد

توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بویراحمد در نشست شورای اداری شهرستان مورد تاکید مدیران قرار گرفت.

اعلام فراخوان توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شورای اداری شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

هوشنگ یاری‌پور که تنها پنج روز از مدیریتش در فرمانداری مرکز استان می‌گذرد برنامه‌های خود را جهت توسعه شهرستان بویراحمد بیان کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با تعامل همه‌جانبه در راستای ارتقاء و توسعه شهرستان گام‌های موثری برداریم.

فرماندار بویراحمد که همچون دیگر مدیران، این شهرستان را بزرگترین و محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد می‌داند، گفت: مدیران در جهت پیشرفت شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های آن باید از هرگونه سیاسی‌کاری در انجام امور خودداری کنند.

وی با بیان این‌که سیاسیون استان کهگیلویه و بویراحمد که در مرکز هستند از هر گروه و حزبی که باشند در انجام امور با هم همراه و رفیق هستند، گفت: امیدواریم مدیران شهرستانی هدفشان آن‌گونه که تاکنون بوده صرفا رضای خدا و خدمت به مردم باشد تا بتوان موانع و مشکلات پیش روی شهرستان را برطرف کرد.

در ادامه غلام‌محمد زارعی نیز بر لزوم همکاری و همراهی مدیران شهرستانی با فرماندار جدید شهرستان بویراحمد تاکید کرد و گفت: خدمت به تنهایی به وسیله یک شخص ممکن نبوده از این‌رو مسئولان باید با همراهی و همکاری هرچه بهتر در جهت ارتقای شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های آن وارد میدان کار شوند و شهرستان را از محرومیت تاریخی نجات دهند.

برزو شجاعی بخشدار مرکزی به عنوان نماینده بخشداران شهرستان بویراحمد در این نشست اذعان کرد: کلیه مشکلات بخش‌ها در کمیته برنامه‌ریزی مطرح شده که امید می‌رود ادارات و نهادها همکاری لازم را داشته باشند تا در توسعه استان و شهرستان گام‌های موثری برداشته شود.

صفایی مدیر تاکسیرانی در ادامه این جلسه بر ساماندهی ایستگاه‌های تاکسیرانی مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: بیش‌ از 500 تاکسی نو برای ناوگان عمومی درون شهری یاسوج نیازمند هستیم که از نماینده محترم مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس تقاضای همکاری و همراهی جهت رفع مشکلات را داریم.

محمدی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نیاز این شهرستان را بحث استراتژی‌های آن عنوان کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بی‌نظیر در بویراحمد مهم بوده که انتظار می‌رود مسئولان اعم از استانی و شهرستانی توجه ویژه به این مهم داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به این‌که مدیران مشکلات و موانع را بیان می‌کنند انتظار داریم که نگاه به ظرفیت‌ها جزیره‌ای نباشد و استراتژی توسعه بویراحمد را بیان کنند.

زریر انصاری کمیته امداد را نهادی حمایتی عنوان کرد و گفت: این نهاد قریب به 9 هزار و 250 خانوار و 23 هزار نفر را تحت پوشش خود قرار دارد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد با تاکید بر این‌که 4 هزار و 250 خانوار در منطقه یک شهرستان تحت پوشش این نهاد حمایتی است، گفت: به دلیل سنگینی کار و پراکندگی مناطق روستایی و بخش‌ها با مرکز شهرستان سعی داریم دو نهاد دیگر در منطقه سپیدار و چیتاب راه‌اندازی کنیم.

انصاری برگزاری جشن ملی نیکوکاری را از دیگر برنامه‌های این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان در این مراسم ملی حضور پرشور و نشاطی داشته باشند تا در پایان سال بتوان نیازمندان را شاد کرد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول