اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان مطرح کرد

توسعه گردشگری عامل رونق اقتصادی تویسرکان

فرماندار تویسرکان گفت: رونق اقتصادی تویسرکان با توسعه گردشگری میسر می‌شود.

توسعه گردشگری عامل رونق اقتصادی تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان مهرداد موسوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در تویسرکان با بیان اینکه برای بحث سفر در تویسرکان برنامه‌ کلان داریم، اظهار کرد: تویسرکان با توجه به موقعیتی که دارد یک منطقه عالی برای توسعه گردشگری و توریسم است.

وی با اشاره به گسترش گردشگری با امکانات موجود شهرستان، تعاون و همگرایی همه‌جانبه را لازمه تحقق این مهم دانست.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: قصد داریم به منظور رونق اقتصادی، گردشگری مذهبی و طبیعت‌گردی را در تویسرکان به طور جدی توسعه دهیم.

وی با اشاره به ترسیم وسعت جغرافیایی سفر در تویسرکان از جاده‌های خارج استان، تهیه فیلم از جاذبه‌های تویسرکان توسط متخصصان مستندساز را برای معرفی این شهرستان از طریق رسانه ملی خواستار شد.

به گفته موسوی؛ تویسرکان بهشت گمشده‌‌ای است که با وجود زیبای‌ها و جاذبه‌های غنی برای مردم ایران ناشناخته باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری باید یکی از ارکان تولید ثروت در تویسرکان شود، خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانداری های ملایر و همدان به منظور معرفی تویسرکان اطلاع‌رسانی ظرفیت‌ها را در حوزه جاده‌ای آغاز خواهیم کرد.

فرماندار تویسرکان با بیان تویسرکان از یک هتل و یا مهمانپذیر خوب بی‌بهره است، ابراز کرد: نبود هتل و مهمانپذیر در شهری با این همه ظرفیت و توانمندی یک ضعف بزرگ است.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم توریسم‌پذیری را گسترش دهیم باید مهمانسراهای اداری را به مرور کم کنیم.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه هتلداری یکی از عمده‌ترین مؤلفه‌های رونق بازار کسب و کار است، اذعان کرد: ایجاد هتل و مهمانپذیر ضمن تأمین رفاه و آرامش خاطر مهمانان و گردشگران بستری بر درآمدزایی، تولید ثروت و کاهش بیکاری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به توجیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به امر گردشگری در ایام نوروز بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات تاکید کرد.

موسوی با بیان اینکه استمرار خدمات عمومی نظیر آب، برق، گاز و تلفن باید به طور جدی پیگیر شود تاکید کرد: هیچ گونه حفاری از 20 اسفند تا 15 فروردین از دستگاه‌های حفار صورت نگیرد و تمام نقاط حفاری شده هم در اسرع وقت همسطح‌سازی شود.

وی افزود: پلیس راهور ضمن نظارت کامل و راهنمایی با بکارگیری افرادی با خلق و خوی ملایم در راستای جذب گردشگران اقدام کند.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: مسئولان امر با هماهنگی اتحادیه نانوایی‌ها بر کمیت، کیفیت و ساعت پخت نان نظارت کامل داشته باشند و با متخلفان برخورد جدی کنند.

وی با تأکید بر امنیت اخلاقی در سطح شهرستان از برگزاری نشست بخشداران تویسرکان و جوکار در هفته آینده برای نظافت مسیرهای جاده‌ای خبر داد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول