اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 92 و به همت بسیج سازندگی سپاه فتح صورت گرفت

اعزام 250 گروه جهادی و تیم پزشکی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 92 بیش از 50 گروه جهادی و 200 تیم پزشکی به مناطق محروم برای ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی اعزام شدند.

اعزام 250 گروه جهادی و تیم پزشکی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا رنجبر ظهر امروز در نشست ساماندهی و پشتیبانی اردوهای جهادی طرح هجرت که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار داشت: اردوهای طرح هجرت عمل به دستور مقام معظم رهبری برای استفاده از توانمندی جوانان در اوقات فراغت برای حضور در عرصه‌های مختلف است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اردوهای هجرت بسیج سازندگی یک طرح ملی است که از نیرو و نشاط جوانان؛ بالاخص جوانان بسیجی به منظور اجرایی کردن سازندگی و محرومیت‌زدایی در سطح کشور اجرا می‌شود که ضمن پرکردن اوقات فراغت، اشتغالزایی و پیشرفت و ارتقای آموزشی و فرهنگی جوانان را نیز فراهم می‌کند.

وی از اعزام 50 گروه جهادی و 200 تیم پزشکی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 خبر داد و عنوان کرد: اعزام این تیم‌ها نقش موثری در ارائه خدمات به اهالی مناطق محروم داشته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که کارهای مهمی در اردوهای هجرت در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌گیرد، افزود: شرکت‌کنندگان در این اردوها با انجام کارهای ورزشی، فرهنگی و عمرانی شادابی و نشاط را به روستاها و اهالی مناطق محروم هدیه می‌کنند.

رنجبر با بیان این‌که بازسازی، زیباسازی و تعمیرات مختلف مدارس از مهمترین عرصه‌های این اردو محسوب می‌شود، تأکید کرد: برانگیختن حس مشارکت و تعاون در دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین آثار برگزاری این اردوها است.

وی در پایان با بیان اینکه در برخی مواقع مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری چندانی با اردوهای جهادی ندارند، بیان داشت: امیدواریم که مدیران دستگاه‌ها در زمینه همکاری با اردوهای جهادی همت بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/82008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول