اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد شرایط مناسبی برای گسترش تولیدات لبنی دارد

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد شرایط مناسبی برای گسترش تولیدات لبنی دارد.

کهگیلویه و بویراحمد شرایط مناسبی برای گسترش تولیدات لبنی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حشمت‌الله صمیمی‌دوست صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه فرآورده‌های لبنی کوه‌گل یاسوج گفت: فرآورده‌های لبنی کوه‌گل یاسوج با تنوع محصولات و بسته‌بندی به روز و مناسب بازار بسیار خوبی در سطح کشور به دست آورده است.

وی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولیدی 19 هزار تن در سال، هفت نوع محصول با کیفیت شامل دوغ، شیر پاستوریزه، پنیر خامه‌ای، خامه پاستوریزه، پنیر، ماست پاستوریزه و آب معدنی در حال تولید در این واحد دارد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه محصولات تولیدی این کارخانه بازار بسیار مناسبی در شهرهای مختلف کشور به خصوص در جنوب کشور کسب کرده،‌ گفت: کیفیت مطلوب، تنوع محصولاتی و بسته‌بندی مناسب شرایط لازم را در جهت صادرات محصولات این کارخانه فراهم کرده است و اقدامات لازم در جهت صادرات محصولات این کارخانه در حال انجام است.

وی با اشاره به توانایی بالای استان در زمینه گسترش صنایع تولیدی لبنی و نقش آن در ایجاد اشتغال و سودآوری اقتصادی خاطرنشان کرد: کارخانه فرآورده‌های لبنی کوه‌گل یاسوج زمینه اشتغال مستقیم 30 نفر را فراهم کرده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: صادرات محصولات این کارخانه در آینده‌ای نزدیک دور از دسترس نخواهد بود و اقدامات مناسبی در این راستا صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود توانایی‌های این استان، صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در راستای حمایت از کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی این استان به کار می‌گیرد و در جهت رشد و توسعه آن‌ها گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/82009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول