اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز عنوان شد

میوه شب عید بدون هیچ مشکلی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگرانی از جهت توزیع میوه شب عید در استان نداریم.

میوه شب عید بدون هیچ مشکلی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هزار و 200 تن سیب و پرتقال با کیفیت جهت تنظیم بازار میوه شب عید کهگیلویه و بویراحمد ذخیره‌سازی شده است، ابراز داشت: از 15 اسفندماه توزیع میوه تنظیم بازاری در سطح استان آغاز خواهد شد.

دیودیده گفت: برای تنظیم بازار میوه و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها هر سال توزیع میوه در ایام نوروز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع میوه شب عید در تمامی شهرها، بخش‌ها و دهستان‌ها در مراکز عرضه تعیین شده، نمایشگاه‌های عرضه کالا و مراکز فروش فوق‌العاده و با قیمت مصوب دولتی که به زودی اعلام می‌شود صورت خواهد گرفت.

این مسئول افزود: شبکه‌های توزیع به گونه‌ای تعیین شده که مردم هیچ مشکلی برای تهیه میوه‌ شب عید نداشته باشند و به وسیله نصب بنر مراکز توزیع میوه شب عید از بقیه مکان‌های توزیع میوه متمایز می‌شوند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با ابراز رضایت از کیفیت میوه شب عید امسال گفت: شبکه‌های توزیع میوه شب عید به صورت گسترده در سراسر استان مشخص شده و هم استانی‌ها از این بابت هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

دیودیده افزود: یک نمایشگاه در یاسوج، گچساران و دهدشت و یک نمایشگاه در باشت و فروش فوق‌العاده در سایر شهرها خواهد بود و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها 15 تا 20 درصد تخفیف دارند.

وی با بیان اینکه آغاز به کار نمایشگاه‌های بهاره از 15 تا 25 اسفندماه و به طور میانگین در کل استان از 15 تا 25 اسفندماه است، افزود: طرح نظارت ویژه نوروزی از 15 اسفند تا 25 فروردین ماه بر روی کالاهای پرمصرف مانند پوشاک، کیف، کفش و میوه و لبنیات برگزار می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ایام نوروز کشیک اتحادیه‌ها از جمله نانوایی‌ها، مکانیکی و تعویض روغن که مورد استفاده بیشتر مسافران و میهمانان نوروزی است برقرار خواهد بود و تمهیدات لازم در جهت فعالیت صنوف خدمت‌رسان در این ایام اندیشیده شده است.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول