اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تلاش برای اتحاد شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به وسیله ورزش

مدیرکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد از تلاش خود و همکارانش برای اتحاد و همدلی میان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد با مقوله ورزش خبر داد.

تلاش برای اتحاد شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد به وسیله ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جهانبخش ایزدپور صبح امروز در همایش بزرگ راهپیمایی خانواده که با حضور گسترده مردم این شهرستان برگزار شد با بیان این که شهرستان گچساران در ورزش یکی از مناطق شناخته شده در کشور است، اظهار کرد: لازم است با کمک همه مردم و مسئولان برای ارتقای وضعیت ورزش این شهرستان تلاش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: وجود ملی‌پوشان زیاد در عرصه ورزش این شهرستان و افتخارآفرینی آن‌ها در میادین ملی و بین‌المللی مایه فخر و مباهات در استان و کل کشور است.

ایزدپور ادامه داد: باید این ظرفیت‌ها و استعدادها برای آینده ورزش استان و کشور از هم اکنون مورد توجه قرار گیرند و اجازه ندهیم که فرصت‌هایی که با وجود این استعدادها داریم از دست بروند.

این مسئول همدلی و اتحاد را رمز پیشرفت در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در عرصه ورزش دانست و گفت: ورزش می‌تواند اتحاد و یکی بودن را در استان هموار کند و باید با ورزش دل‌ها را بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک کنیم.

ایزدپور از عزم خود در اداره‌کل ورزش و جوانان این استان برای ایجاد همدلی و تفاهم در این استان میان مردم و مسئولان گفت و افزود: به گونه‌ای رفتار می‌کنیم تا همدلی بیشتری میان کهگیلویه و بویراحمدها با ورزش در استان ایجاد شود.

انتهای پیام/82001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول