اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا:

تکیه بر توانمندی‌های داخلی اقتصاد مقاومتی را محقق می‌کند

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.

تکیه بر توانمندی‌های داخلی اقتصاد مقاومتی را محقق می‌کند

حجت‌الاسلام ابوعلی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به اوضاع اقتصاد داخلی و تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: سیاست کشورهای مستکبر در وابستگی و تسلط همیشگی قرار دادن دیگر کشورهای جهان است.

وی با بیان اینکه ایران با پیروزی انقلاب اسلامی از مزدوری آمریکا و دولتمردان مستکبر فاصله گرفته است، افزود: این جدایی 35 ساله عزت و افتخار همه جانبه‌ای را برای ملت و نظام به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه سرا اضافه کرد: جمهوری اسلامی در تلاش برای ایجاد توسعه پایدار کشور و ملت است.

وی به موضوعات هسته‌ای و نشست ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: تاکنون نشست‌های هسته‌ای و مذاکرات مختلف نتیجه‌ای در بر نداشته است.

اسماعیلی با بیان اینکه تمام تهدیدها و تحریم‌های آمریکا نشانه ناموفق بودن حربه‌های آنها در مقابل نظام جمهوری اسلامی است، یادآور شد: غربی‌ها از زمانی که از طریق مذاکرات نتوانستند ضرری به ایران برسانند حرف تهدید، تحریم و ادامه فشارها را پیش کشیده‌اند.

وی تأکید رهبری بر انجام اقتصاد مقاومتی را نوعی مقابله با دشمنان دانست و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند تکیه ملت بر توانمندی‌های داخلی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: مستکبران جهان با فشار تحریم‌های اقتصادی می‌خواهند ملت را در مقابل نظام قرار دهند.

وی با بیان اینکه مباحث اقتصادی جوامع امری مهم و حساس است، خاطرنشان کرد: مردم با پیروی از فرمایش‌های رهبری در مصارف و هزینه‌کردهای خود صرفه‌جویی کنند.

اسماعیلی یادآور شد: در دوران نوظهور انقلاب اسلامی نیز ملت با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه بود اما با صبر و شکیبایی از آن سختی‌ها سربلند بیرون آمد.

وی به موضع‌گیری‌های دروغین سران دولت آمریکا پس از توافق اولیه ژنو اشاره کرد و گفت: دولتمردان آمریکایی برنامه‌های جدیدی علیه ایران دارند و مباحث هسته‌ای تنها بهانه‌ای برای آنها است.

این مسئول ادامه داد: سران آمریکایی همواره اظهارات دوگانه‌ای را دنبال کرده است و این رفتارهای دوگانه عدم صداقت آنها را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: آمریکا از ابتدا تاکنون دشمن ایران بوده است و دشمنی آنها موضع‌گیری‌های شخصی را دنبال می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه هرگز نمی‌توان به رفتار و گفتارهای دشمن اعتماد کرد، متذکر شد: رویکردهای آرام دشمنان نیز شگرد بوده و حیله‌ای برای رسیدن به مقاصدشان است.

وی یادآور شد: آمریکا دشمن همیشگی جمهوری اسلامی است و دولتمردان آن با ایران صادق نیستند.

انتهای پیام/84003/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول