اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیرجند:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه بسیجی است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه تاکنون فرهنگ کار و تلاش در کشور به طور واقعی نهادینه نشده است، گفت: رویکرد جهادی و داشتن روحیه بسیجی لازمه اجرا و رسیدن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند روحیه بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدعلی تابعی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته بیرجند اظهارداشت: باید همه مسئولان در همه زمینه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توسعه اقتصاد و پیشرفت نیازمند روحیه جهادی هستیم بنابراین باید از تمام ظرفیت‌هایی که داریم نهایت استفاده را بکنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه افزایش قدرت و ایستادگی در برابر دشمن از نکات مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: پس ما باید تلاش کنیم تمام نیازهایمان را در کشور خودمان تهیه کنیم.

تابعی با بیان اینکه حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی ضروری است، افزود: بنابراین در این راستا مسئولان نباید در مذاکرات و جریان انرژی هسته‌ای از حق مردم و اهداف امام راحل(ره) عقب‌نشینی کنند. ما در مذاکرات هسته‌ای به دنبال حق مسلم خود هستیم.

وی به 14 اسفند‌ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات مختلف از جمله درمان و اشتغال توسط این نهاد به محرومان نقش قابل قبولی در دوران انقلاب داشته است.

اشاره به نهم اسفندماه روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان از دیگر سخنان حجت‌الاسلام تابعی بود.

انتهای پیام/69008/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول