اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

اقتصاد مقاومتی استقلال کشور را رقم می‌زند

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: اقتصاد مقاومتی استقلال کشورمان را به شکل همه‌جانبه تضمین کرده و آن را رقم می‌زند.

اقتصاد مقاومتی استقلال کشور را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه تکیه و تاکید حقیقی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است ما می‌توانیم با استفاده از منابع کشور که ارزشمندترین آن نیروی انسانی است، اقتصاد مقاومتی را رقم زده و یک حرکت فراگیر را در این زمینه شاهد و ناظر باشیم.

وی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی باید همه احساس تکلیف کرده و با روح اخلاص، تقوا و ارزشمداری در صحنه حاضر باشند و اجازه ندهند در صحنه عمل به خاطر برخی نگرش‌های غلط تبعیض‌ها و سودجویی‌ها، مردم آسیب ببینند.

قیاسی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بستر شکنندگی اقتصاد خودمان را که ناشی از صادرات بی‌رویه نفت است، جلوگیری کرده و طمع استکبار را در تهدید و تحریم از بین ببریم.

این مسئول احیای نهادهای مردمی در سیستم اقتصادی نظیر صندوق‌های قرض‌الحسنه را یادآور شد و اضافه کرد: همه سعی کنند تا به کسب درآمد سالم همراه با خیر و نیکی بکوشند.

وی در ادامه به فرا رسیدن 14 اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی اشاره کرد و ادامه داد: کمیته امداد می‌تواند به عنوان یک نهاد تأثیرگذار همچنان حامی مستضعفین و نیازمندان باشد و رسالت انقلابی خود را به انجام رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار برگزاری جشن نیکوکاری را در ایام پایانی سال یادآور شد و بیان کرد: آنچه که امروز در جامعه و در آستانه عید نوروز به آن نیاز داریم تحکیم و تقویت بنیان همبستگی، صمیمیت، عطوفت و دستگیری از نیازمندان و فقر است که می‌تواند جامعه اسلامی ما را جامعه‌ای طاهر، پاک و بی‌ریا کند.

قیاسی همه نمازگزاران مؤمن و خیرخواه را به مشارکت بالا در جشن نیکوکاری دعوت کرد و ادامه داد: در آستانه سال نو همه باید به هموطنان نیازمند خود کمک کنیم تا آنها نیز این جشن ملی را برپا دارند.

انتهای پیام/62001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول