اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

نمایندگان شعار ندهند بلکه عمل کنند

امام جمعه شهرستان نیر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بهتر است شعار ندهند بلکه کمر به حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم ببندند تا رضایتمندی مردم فراهم آید.

نمایندگان شعار ندهند بلکه عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار داشت: انتظاری که مردم از نمایندگان دارند این است که به وعده‌های زمان انتخاباتی خود به درستی و دقت نظر عمل کنند و از برخی کارهای مقطعی و بازدیدها و سفرهای بی‌ثمر پرهیز کنند و به یاد داشته باشند که حضور مردم بزرگترین سرمایه برای آنهاست.

وی تصریح کرد: ‌مردم نیز همان‌گونه که نمایندگان وزرا را به استیضاح می‌کشانند باید آنها را استیضاح کنند و پیگیر وعده‌های داده شده باشند تا در عرصه عمل ببینیم که چگونه نمایندگان می‌خواهند ورود پیدا کرده و در انجام کارها امورات را با دقت نظر بیشتر دنبال کنند.

امام جمعه شهرستان نیر در ادامه خطبه‌های نماز به سبک زندگی اسلامی، ایرانی اشاره کرد و افزود: یکی از مؤلفه‌های اساسی در توجه به این سبک زندگی احترام متقابل والدین به فرزندان و حق و حقوق فرزندان در انجام وظیفه برای والدین است که در این زمینه باید هر دو حق به خوبی مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه دقت لازم صورت بگیرد.

مقدسی خاطرنشان کرد: تا زمانی که چنین حدود اسلامی، دینی و ارزشی مورد توجه قرار نگیرد جامعه ما نمی‌تواند به سمت نهادینه کردن ارزش‌ها حرکت کند و بهتر است اصول اساسی در این زمینه در مدارس و از سوی معلمان و مربیان مورد تاکید قرار گرفته و به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند.

وی، هفته امور تربیتی را گرامی داشت و اضافه کرد: تربیت سنگ زیربنای پرورش و اصلاح امور است و اگر تربیت مورد غفلت قرار گیرد جامعه نمی‌تواند به سمت آرامش حقیقی و اعتلای واقعی سوق پیدا کند.

امام جمعه نیر در پایان بیان داشت: در آموزش و پرورش ما اصل تربیت باید مقدم بر آموزش باشد، چراکه خداوند متعال نیز بر تزکیه و تهذیب نفس تاکید می‌کند.

انتهای پیام/62004/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول