اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

علاج مشکلات کشور، پیمودن راه اقتصاد مقاومتى است

امام جمعه نیکشهر گفت: اقتصاد مقاومتى یکى از آرمان‎هاى اسلام و علاج مشکلات کشور است.

علاج مشکلات کشور، پیمودن راه اقتصاد مقاومتى است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام علی بولاغ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در نیکشهر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: یکى از اهداف تربیت نفس آن است که انسان در جمیع اعمال و کردار تقوا پیدا کند، به حدّى که تمام دستورات الهى را انجام دهد و از آنچه خداوند نهى کرده دورى کند.

امام جمعه نیکشهر افزود: آنچه در عبور کشور از شرایط کنونى با پشتوانه اقتصاد مقاومتى، قابل ملاحظه است، توجه به دو نگاه  از جمله نگاه به درون، و  نگاه به بیرون است.

وی ابراز داشت: در نوع نگاه دوم، راه‏ حل برون‏رفت از مشکلات و بحران‌هاى اقتصادى، در بستر سیاست خارجى و اولویت دادن به جریان دیپلماسى و مذاکره بستگى دارد.

خطیب نماز جمعه نیکشهر خاطرنشان کرد: این در حالى است که از منظر مقام معظم رهبرى و بلکه صاحب‏نظران انقلابى و پیرو خط اصیل انقلاب و امام، نمى‏شود سرنوشت کشور و نظام را صرفاً به مذاکرات گِره زد.

این مسئول ادامه داد: معطل گذاردن مشکلات اقتصادى مردم و انتظار فرجى از بیگانگان در جریان مذاکراتى که با بى‏صداقتى همراه است، غیرقابل قبول است و لذا آنچه مطابق با مصالح نظام و مردم شریف ایران است، نگاه به درون، به‏ عنوان خمیرمایه اصلى اقتصاد مقاومتى است؛ زیرا اقتصاد مقاومتى یک راهبرد کلان و اساسى است که صرفاً با پشتوانه داشته‌‏ها و سرمایه‏‌هاى داخلى، آینده کشور را تضمین می‌کند.

بولاغ ضمن گرامیداشت مناسبت‌های هفته، اذعان داشت: 10 اسفند ‏روز جهانى مبارزه با تبعیض نژادى، ‏14اسفند تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان به فرمان امام خمینى(ره) تأسیس کمیته امداد امام خمینى آغاز هفته احسان و نیکوکارى 15 اسفند  روز درختکارى‏ آغاز هفته منابع طبیعى را گرامیداشت.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول