اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ساری:

واگذاری بخشی از مازندران به گلستان اشتباه است/ انتقاد از ساخت سریال پایتخت

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به مصوبه دولت برای واگذاری بخشی از خاک مازندران به استان گلستان گفت: رئیس جمهور با این اقدام برای خودش در مازندران تنش ایجاد می‌کند.

واگذاری بخشی از مازندران به گلستان اشتباه است/ انتقاد از ساخت سریال پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر اجرای عدالت در جامعه اظهار داشت: اسلام بر اجرای عدالت اجتماعی تاکید ویژه دارد و دوام و قوام هر جامعه با اجرای عدالت ممکن است.

وی در ادامه با اشاره تاسیس کمیته امداد در سال 57 به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: کمیته امداد نقش اساسی در حمایت از مستمندان دارد و مردم در این ایام به کمک این نهاد انقلابی بشتابند.

امام جمعه ساری در ادامه با اشاره به تاسیس دیگر نهادهای انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: بنیاد شهید نهاد مقدسی است که خانواده‌های شهدا و جانبازان را زیر پوشش قرار می‌دهد.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس گفت: اگر ایثارگری این افراد نبود الان کشور ما به مشکل سایر کشورهای اسلامی دچار می‌شد به همین دلیل باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به ابلاغیه رهبر انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی گفت: رهبر انقلاب اسلامی ایران مشکلات اقتصادی و راهکارهای آن را از سال‌های گذشته به خوبی مطرح کردند.

وی با بیان اینکه برای مقاومت در برابر دشمن ما باید نسبت به تامین نیازمندی‌های خویش اقدام کنیم، تاکید کرد: سرفرازی کشور ما در برابر تحریم‌ها تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی رقم می‌خورد.

خطیب جمعه مرکز مازندران اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایران بر این موضوع تاکید کردند و قوای سه‌گانه نیز نسبت به اجرا شدن این امر رهبر تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مردم ایران برای اینکه روی پای خود بایستند چاره‌ای جز اجرای اقتصاد مقاومتی ندارند و باید زمینه مردمی کردن این امر در کشور فراهم شود.

وی اضافه کرد: برای اینکه این طرح در کشور به خوبی اجرایی شود باید نسبت به مردمی کردن آن اقدام شود.

طبرسی با اشاره به مشکلاتی که در زمان تحریم مردم و کشور با آن مواجه بودند، گفت: مردم ایران در دوران تحریم مشکلاتی داشتند ولی مشکلات ما در حدی نبود که دچار قحطی و تنگدستی شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با انتقاد از واگذاری بخشی از مازندران به گلستان که به تصویب هیئت دولت نیز رسیده است، خطاب به رئیس جمهور گفت: واگذاری بخشی از خاک مازندران به گلستان اشتباه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رئیس جمهور برای خودش در مازندران تنش ایجاد نکند و نباید بی‌دلیل استان آرام را به هم ‌بریزد، ادامه داد: نمایندگان مازندارن نیز در پی لغو این مصوبه دولت هستند و بنده نیز در نامه‌ای نسبت به این اقدام دولت اعتراض کردم.

امام جمعه ساری با اشاره به ساخت فیلم سرزمین کهن در رسانه ملی که موجب نارضایتی مردم لرستان شد، گفت: مردم لرستان نسبت به این فیلم اعتراض کردند و در نهایت ضرغامی رئیس رسانه ملی مجبور شد که لباس مردم منطقه را به تن بپوشد تا رضایت مردم را فراهم کند و مردم حتی از ادامه پخش سریال نیز جلوگیری کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با انتقاد از پیگیری رسانه ملی برای ساخت سریال پایتخت گفت: مشکل ساخت سریال پایتخت را به رئیس رسانه ملی نیز اعلام کردم که ضرغامی گفت از مردم در این باره نظرسنجی کرده‌ایم.

وی با انتقاد از حضور مسئولان استان مازندارن در کنار عوامل ساخت سریال پایتخت گفت: مسئولان قبلی و حال حاضر استان مازندران نیز در کنار عوامل فیلم قرار گرفتند که این کار درست نبود.

طبرسی با بیان اینکه مسئولان کارهای تنش‌زا را انجام ندهند، گفت: ما وظیفه داریم که حرف مردم را در تریبون نماز جمعه بزنیم.

انتهای پیام/86004/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول