اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه ساری:

آزادی‌خواهان دنیا به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ایمان دارند

خطیب نماز جمعه ساری، گفت: آزادی‌خواهان دنیا به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ایمان دارند.

آزادی‌خواهان دنیا به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ایمان دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان ساری، اظهار داشت: تقوا در اسلام اساس کار است و باورها و قضاوت و داوری‌ها به تقوا برمی‌گردد چرا که ما را با تقوا می‌سنجند.

طبرسی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر با بیان اینکه مردم ما 35 سال در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کردند، افزود: این استقامت و پایداری مردم باید مورد تقدیر واقع شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه شب و روزی نداشتیم که توطئه‌ای از  سوی استکبار ما را هدف نگیرد، گفت: این کار دشمن بود و مردم ما خوب استقامت کردند.

خطیب نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه امروز قدرت الگو و تعیین‌کننده شدیم، یادآور شد: این از اثرات انقلاب است.

وی درباره عوامل پیروزی انقلاب و تداوم و رویش آن، اظهار داشت: ایمان مردم، وحدت مردم و رهبری مکتبی عامل پیروزی انقلاب بود و برای تداوم راه انقلاب باید در همین مسیر حرکت کنیم.

طبرسی با اشاره به اینکه شکی نیست که در پیروزی انقلاب، نقش مهم را رهبری ایفا کرد، گفت: امروز هم وضعیت همین‌گونه است.

وی با بیان اینکه جایگاه رهبر مانند بند تسبیح است که مهره‌ها را در کنار هم متحد می‌کند و به هم پیوند می‌دهد، افزود: اگر این رشته از هم جدا شود مهره‌ها پراکنده شده و هر کدام به سویی می‌روند و جمع‌آوری آنها ممکن نیست.

وی با اشاره به فروپاشی چند انقلاب در سال‌‌های اخیر به‌ویژه در مصر، خاطرنشان کرد: مصر دوباره به 40 سال قبل برگشته است اما انقلاب ما 35 سال پایداری کرده و  این نعمت بزرگی است و باید قدر آن را بدانیم.

طبرسی افزود: خبرنگار آمریکایی گفته بزرگ‌ترین مشکل آمریکا در دنیا حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است و آزادی‌خواهان دنیا به ایشان اعتماد و اعتقاد دارند.

طبرسی با اشاره به اینکه توافق ژنو کاری کرد که ایران مرکز مراوده و رفت‌و آمد سیاسیون و اقتصاددانان، تجار و روسای جمهور شود، اظهار داشت: توافق ژنو، فعلا این برکات را داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جان ‌کری در داووس در اجلاس سران کشورهای بزرگ دنیا سخنرانی می‌کند و پرونده خاک خورده روی میز اوباما یعنی حمله نظامی را مطرح می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر می‌توانستند حمله‌ای صورت‌ دهند تاکنون انجام داده بودند.

طبرسی با اشاره به اینکه نمی‌دانم اوباما و جان‌کری نظامی هستند یا نه، گفت: اگر یک نظامی بخواهد به جایی حمله کند، اعلام نمی‌کند بلکه اقدام می‌کند.

وی یادآور شد: آنها مجبور هستند در مقابل سخنان رئیس‌جمهور که تجار و اقتصاددانان را جلب و جذب کرد، چیزی بگویند.

طبرسی خاطرنشان کرد: همه آنها در ژنو دو شکست خوردند چون آنها می‌خواستند بدون ایران مشکل سوریه را حل کنند که نتوانستند.

وی گفت: با شرایطی که ما داریم آمریکا نمی‌آید این حماقت تاریخی را انجام داده و به ما حمله نظامی کند و صحبت‌های آنها فقط رجزخوانی است.

طبرسی در بخش دیگری با بیان اینکه مازندران استان کشاورزی است، تصریح کرد: هنوز موفق نشدند استان را صنعتی و گردشگری کنند چون عزمی نیست که این کار را انجام دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان ساری با اشاره به اینکه باغداران از قیمت مرکبات راضی نیستند، گفت: استقلال اقتصادی و خودکفایی به کشاورزی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه آمریکا گندم را از کشاورز می‌خرد و به دریا می‌ریزد تا کشاورز ضرر نکند، اظهار داشت: اما ما تیشه برداشته‌ایم و به ریشه کشاورزی می‌زنیم.

طبرسی با اشاره به اینکه دخل برنج را درآورده‌اند و همه جا برنج خارجی استفاده می‌کنند، تصریح کرد: چرا ما این‌قدر غرب‌زده شده‌ایم و همه چیز را می‌خواهیم از آنها تقلید کنیم.

انتهای پیام/86007/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول