اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

حضور در برنامه‌های دینی نیرویی قوی در مقابل هجمه‌های دشمن است

امام جمعه نکا گفت: حضور نوجوانان و جوانان در محافل و برنامه‌های دینی نیروی مقابله کننده قوی در برابر هجمه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اعتقادی و ارزشی دشمن است.

حضور در برنامه‌های دینی نیرویی قوی در مقابل هجمه‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: مسئولان ما باید توسعه فرهنگ قرآنی در تمام زندگی آحاد مردم را در برنامه‌ریزی‌های خود لحاظ کنند.

وی افزود: جامعه امروز ما بیش از هر چیز دیگری به مسائل دینی و اسلامی نیازمند تا با توجه و تدبر در قرآن و اندیشه‌های اسلامی به آرامش برسد.

به گفته محمدی‌لایینی، حضور نوجوانان و جوانان در محافل و برنامه‌های دینی نیروی مقابله کننده قوی در برابر هجمه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اعتقادی و ارزشی دشمن است.

وی بیان داشت: اکنون دشمن با برنامه‌ریزی اعتقادات و ارزش‌های جامعه ما را نشانه رفته است و تا برنامه‌ریزی مناسب برای این برنامه‌های دشمن نداشته باشیم نمی‌توانیم به برنامه‌ریزی‌های خود امیدوار باشیم.

امام جمعه نکا با بیان اینکه برگزاری آزمون‌های قرآنی و تشویق و ترغیب جوانان به قرآن و برنامه‌های قرآنی برنامه‌های بسیار مفید است خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی از مسائل مهم جامعه امروز با توجه دبه فرمایشات و دغدغه‌های رهبری در این راستا و تربیت حافظان قرآن است.

محمدی‌لایینی گفت: قرآن ذکر مبین است و نازل شده است تا مردم را انذار کند و از عواقب راه کج بترساند و لذا باید با تدبر در آیات قرآن از بروز ناهنجاری‌های مختلف جلوگیری کنیم.

وی افزود: قرآن برای بشارت و انذار همه آمده است اما کسانی آن را می‌شنوند و عمل می‌کنند که زنده باشند و حیات ایمانی داشته باشند، انسانی که حیات ایمانی ندارد در حقیقت مرده است و باید بدانیم فاصله گرفتن از کانون معنویت زنگ خطری برای آخرت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نکا نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: آزمون کتبی امروز جمعه با حضور بیش از 600 نفر از حافظان قرآنی در 10 رشته با حضور 500 حافظ قرآن در حسینیه نارنجباغ برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی سلطانی یادآور شد: این آزمون در رشته‌های حفظ 30 جز، 10 جزء، 20 جزء، حفظ موضوعی و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی بیان داشت: به نفرات برتر آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم مدرک رسمی و معتبر از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اهدا می‌شود.

انتهای پیام/86002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول