اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی:

طرح‌های زودبازده‌ نباید موجب بدهکاری بیکاران شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر رشد و توسعه هر چه بیشتر تولید در کشور گفت: طرح‌های زودبازده که بیکاران را بدهکار کند، قبول نداریم.

طرح‌های زودبازده‌ نباید موجب بدهکاری بیکاران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در نشستی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: گرایش عمومی همه ما خدمت رسانی بیشتر و کمک به توسعه نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان بستک است که این تلاش‌ها قابل ارج نهادن و مقدس است.

وی با بیان اینکه با محدودیت‌هایی مواجه بودیم اما امروز بار محدودیت‌ها کاهش یافته، ادامه داد: باید با فعال کردن بخش تولید در راستای تقویت هر چه بیشتر اقتصاد گام برداریم و معضل بیکاری را حل نماییم.

وی افزود: امیدواریم که با فضای جدید ایجاد شده تثبیت قیمت ارز، شاهد کاهش هشت تا 10 درصدی نرخ تورم باشیم.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اجرای فاز بعدی هدفمندی یارانه ها، تصریح کرد: تلاش بر این است که در مرحله نخست با خوداظهاری و در مرحله بعد با مشخص کردن سطح درآمدهای خانوارها، یارانه‌ها را عادلانه تر و هدفمندتر توزیع کنیم.

وی با تاکید بر رشد و توسعه هر چه بیشتر تولید در کشور گفت: طرح‌های زودبازده ای که بیکاران را بدهکار کند، قبول نداریم.

سلطانی‌فر تاکید کرد: تمام مشکلات شهرستان بستک را به وزارتخانه‌های ذی‌ربط منتقل و پیگیری خواهم کرد.

فرماندار شهرستان بستک نیز در این جلسه، برکات سفرهای استانی حضور بالاترین مقام اجرایی کشور در بین مردم هرمزگان و حضور وزیران و معاونین دولت در  شهرستان‌های استان را آشنایی با مشکلات مردم از نزدیک دانست.

محمد مشتاق‌زاده ادامه داد: این سفرها بستری مناسب و گامی بزرگ برای شناسایی نیازهای واقعی هر منطقه و اقدام برای تامین آنها است.

وی در این روز ساماندهی وضعیت جاده‌ها شامل آسفالت، تعریض، شانه‌سازی، ابنیه فنی و حذف نقاط حادثه‌خیز، انتقال آب دریا از چارک، تکمیل پروژه های نیمه تمام شامل بیمارستان، سالن‌های ورزشی و پروژه‌های آب و فاضلاب، جذب سرمایه گذاران از طریق بسته های ویژه برای تشویق سرمایه گذاران و تسهیل مسیر برای اخذ مجوز و خدمات لازم و دسترسی به دریا از طریق راه خور در شهرستان بستک را خواستار شد.

فرماندار شهرستان بستک همچنین افزایش سقف و تعداد تسهیلات و تسریع در پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان بستک عنوان نمود.

گفتنی است ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با دو خانواده زلزله زده بستک، بازدید از دو آثار تاریخی و دیدار مردمی از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان بستک بود.

انتهای پیام/88006/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول