اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

حضور مردم بستک در راهپیمایی 22 بهمن پرشکوه خواهد بود

فرماندار بستک، از حضور پرشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

حضور مردم بستک در راهپیمایی 22 بهمن پرشکوه خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن، با گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: 22 بهمن برگ زرین تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است که ثمره مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم ولایتمدار، فداکار و همیشه در صحنه ایران اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر امیدهای دشمنان و تبلیغات زهرآگین استکبار جهانی و ایادی آنها را به یأس مبدل و توطئه‌های ‌دشمنان را نقش برآب می‌کند.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: مردم کشورمان به ویژه مردم بستک بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان نظام و انقلاب نشان می‌دهند که با تمام وجود آماده دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب شکوهمند اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند.

مشتاق زاده افزود: انقلاب اسلامی در حالی سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی خود را با صلابت و اقتدار پشت سر می‌گذارد که شاهد دستاوردهای قابل توجه در زمینه‌های تولید علم، نانو و اختراعات جوانان این مرز و بوم است که در سایه تدبیر و تلاش‌های شبانه‌روزی فرزندان ایران اسلامی تحقق یافته است.

وی افزود: با وجود تمام توطئه‌ها در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی ملت ایران با تکیه بر قدرت لایزال ‌الهی، رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به سوی رشد، بالندگی و آبادانی میهن اسلامی و محرومیت‌زدایی پیش می‌رود.

فرماندار شهرستان بستک با تأکید بر حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که محکم‌تر از گذشته پشتیبان نظام و رهبری هستند.

معاون فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود گفت: در این راهپیمایی نسل‌های مختلف انقلاب در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دهند مردم ایران یکپارچه و همدل در مسیر نورانی اسلام و انقلاب قرار دارند.

انتهای پیام/88001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول