اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

دانش‌آموزان نخبه بستک تجلیل شدند

آئین تجلیل از دانش‌آموزان برتر مدارس بستک برگزار شد.

دانش‌آموزان نخبه بستک تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، ناصر توکلی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نفرات برتر آزمون پیشرفت تحصیلی، با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه علم مایه اقتدار است و به انسان‌ها عزت و توانمندی می‌بخشد، اظهار داشت: تحصیل و کسب علم، انسان و جامعه را قوی می‌کند، و اگر انسان و جامعه‌ای قوی باشد، هیچ دشمنی قادر نخواهد بود بر آن مسلط شود.

این مسئول، جامعه کنونی را نیازمند چنین نخبگان علمی دانست و افزود: این عزیزان می‌توانند برای ایران اسلامی منشاء اثر، افتخار و موجب اعتلای کل کشور باشند.

وی ضمن اشاره به اهمیت و نقش جایگاه علم و دانش و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان اضافه کرد: پاسداشت فعالان علم و هنر و فرهنگ می‌تواند استعدادها و توانمندی‌های جوانان را در مسیر صحیح پویایی و علم اندوزی سوق دهد که تاثیر به‌سزایی در بهبود سطح تحصیلات و کسب توانمندی‌های قشر آینده‌ساز کشور خواهد داشت.

توکلی ضمن تبریک این موفقیت‌ها به همکاران، مدیران و دانش‌آموزان، افزود: آنچه امروز مورد تجلیل قرار می‌‎گیرد تلاش و همت و تجلیل از اراده‌هاست و گرنه دانش‌آموزان مومن و پرتلاش همیشه قابل احترام‌ هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک با بیان اینکه آزمون‌های پیشرفت تحصیلی دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است، بیان داشت: اگر این‌گونه آزمون‌ها جهت‌دهی مناسب داشته باشد می‌تواند بهترین شاخص جهت مقایسه و شناخت جایگاه دانش‌آموز، کلاس، آموزشگاه و حتی شهرستان در استان باشد.

توکلی هدف از برگزاری این‌گونه همایش‌ها را ایجاد حس رقابت، تشخیص دانش‌آموزان نخبه با تکیه بر توانایی‌های فردی، ارزشیابی مستمر بر عملکرد دبیران و تقدیر و تشکر از ستارگان علمی شهرستان برشمرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: دانش‌آموزان این شهرستان در بخش‌های مختلف تحصیلی نیز در سطوح شهرستانی و استانی موفق بوده‌اند که استمرار این موفقیت‌ها می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای مردم این منطقه باشد و در اینجا جا دارد از همت و شکیبایی والدین دانش‌آموزان برتر در فراهم‌آوری زمینه‌های موفقیت و درخشش این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است این مراسم در هنرستان دخترانه شیخ سعید قاضی کوهیج، دبیرستان دخترانه نمونه زینبیه و دبیرستان پسرانه نمونه دولتی صالحین بستک با حضور معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، کارشناسان آموزش متوسطه و فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش بستک، مدیران، معاونین و دانش‌آموزان برگزار گردید که با اهدای هدایا و لوح سپاس از این دانش‌آموزان تجلیل شد.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول