اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک خبر داد

راهیابی 3 فیلم از بستک به بخش مسابقه جشنواره فیلم گراش

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک از راه‌یابی فیلم‌های نمکو، برزه و گرن به بخش مسابقه ویژه میراث فرهنگی جشنواره فیلم گراش خبر داد.

راهیابی 3 فیلم از بستک به بخش مسابقه جشنواره فیلم گراش

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام عبدالرضا شیبانی صبح امروز در نشستی مرتبط با حوزه فرهنگی هنری، اظهار داشت: شهرستان‌های استان هرمزگان دارای قابلیت‌های ویژه در باب مستندسازی هستند و شهرستان بستک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرستان‌های استان قابلیت‌های خوبی در زمینه فیلم‌های مستند تاکنون از خود ارائه داده است.

وی اذعان کرد: انجمن فیلم شهرستان در پی شکل‌گیری و برگزاری دوره‌های آموزشی دچار تحول شده و ما امروز نتیجه کار خود را در باور فیلمسازان‌مان می‌بینیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک بیان داشت: فیلم‌های راه یافته به جشنواره، بخشی از شیوه زندگی مردم قدیم شهرستان بستک را به نمایش گذاشته و بازسازی ابزار قدیم با حضور اساتید پیشکسوت به گونه‌ای که ابزار ساخته شده مورد استفاده نسل امروز قرار گیرد قابل ستایش است.

شیبانی هدف از شرکت در جشنواره‌های ملی را معرفی بخشی از آثار تمدنی مردم شهرستان عنوان کرد و گفت: مردمان جنوب به سخت کوشی مشهورند و به نظم درآوردن این روحیه می‌تواند جامعه را به اندیشیدن و نگاه به داشته‌های خود در همه زمینه‌ها سوق دهد.

گفتنی است سه فیلم نمکو، برزه و گرن اثر هنرمند جوان شهرستان یوسف محمودپور بوده که تا کنون در جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره اردیبهشت شرکت کرده است.

انتهای پیام/88001/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول