اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ارشاد اسلامی کرمانشاه:

نشست تخصصی تبیین فرهنگ شادی و نشاط در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری نشست تخصصی تبیین فرهنگ شادی و نشاط در کرمانشاه از سلسله برنامه‌های «بر امواج فرهنگ و هنر» خبر داد.

نشست تخصصی تبیین فرهنگ شادی و نشاط در کرمانشاه برگزار می‌شود

صدرالله بابلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پنجمین نشست تخصصی تبیین فرهنگ شادی و نشاط در کرمانشاه از سلسله برنامه‌های «بر امواج فرهنگ و هنر» برگزار می‌شود.

بابلی با بیان اینکه این برنامه روز یک‌شنبه 11 اسفند ماه سال‌جاری ساعت 16 در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این نشست بررسی و معرفی ظرفیت‌های شادی و نشاط در استان کرمانشاه است.

وی استان کرمانشاه را دارای ظرفیت و پتانسیل بالا در حوزه شادی و نشاط بیان کرد و ابراز داشت: تقویم فرهنگ و هنر بستر لازم برای ایجاد فضای فرهنگی و هنری متعادل و منسجم را در سطح استان فراهم کرده است.

به گفته معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، سال آینده این تقویم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منسجم‌تری تدوین خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه بخش عمده برنامه‌های تقویم مذکور توسط انجمن‌ها اجرا می‌شود، تاکید کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های انجمن‌ها از سیاست‌های دولت است.

انتهای پیام/2700/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول