اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه:

فردا بلیط سینماهای کرمانشاه رایگان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بلیط سینماهای فرهنگ و آزادی کرمانشاه فردا پنجشنبه 10 بهمن‌ماه به‌مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر به‌ صورت رایگان توزیع می‌شود.

فردا بلیط سینماهای کرمانشاه رایگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رحیمی‌زنگنه ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: بلیط سینماهای فرهنگ و آزادی کرمانشاه فردا پنجشنبه 10 بهمن‌ماه به‌ مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر به ‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این برنامه در قالب طرح "سینما سلام" اجرا می‌شود و این از ابتکارات نوین سازمان سینمایی بوده که در دو روز از سال اکران فیلم‌ها را برای عموم رایگان کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این اقدام در روزهای 21 شهریور (روز ملی سینما) و 10 بهمن به‌ مناسبت دهه مبارک فجر هر ساله ادامه خواهد داشت، گفت: این امر برای فرهنگ‌سازی در خصوص مراجعه مردم به سینماها در نظر گرفته شده است.

رحیمی‌زنگنه خاطرنشان کرد: بلیط‌های روز 10 بهمن‌ماه توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای واگذاری به علاقمندان فیلم و سینما خریداری شده است.

وی با اشاره به اینکه اکران فیلم در سینماهای استان در سه سانس 15، 16:30 دقیقه و 18 انجام می‌شود، افزود: در این روز فیلم "تنهای تنهای تنها" برای تماشای مردم استان در سینماها به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2700/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول