اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر‌کل ارشاد اسلامی کرمانشاه:

35 محفل انس با قرآن در دهه فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 35 محفل انس با قرآن کریم به‌ مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

35 محفل انس با قرآن در دهه فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود

طیب صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 35 محفل انس با قرآن کریم به ‌مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محفل انس با قرآن به‌ همت کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد برگزار می‌شود و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسمات را فراهم کرده است.

معاون قرآن و عترت مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اهداف برگزاری محافل انس با قرآن کریم به ترویج فرهنگ قرآنی و بررسی نقش این کتاب آسمانی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد به‌ عنوان پایگاه مردمی توسط جوانان و به‌ صورت داوطلبانه اداره می‌شوند، افزود: محافل انس با قرآن کریم با حضور مردم، فرصتی است که آن‌ها در برنامه‌های دهه مبارک فجر حضوری گسترده داشته باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به ‌دنبال اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر با رویکردی مردمی و با حضور پرشکوه مردم هستیم و در محافل انس با قرآن کریم از قاریان سرشناس دعوت به ‌عمل آمده و افراد مشهوری طی سخنرانی‌هایی ابعاد و اهمیت انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو می‌کنند.

معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، محافل انس با قرآن کریم در دهه مبارک فجر را فرصتی برای بیان جایگاه مهم و ارزنده انقلاب شکوهمند اسلامی ایران معرفی کرد.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول