اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس خبر داد

109 زائرسرای بقاع متبرکه طبس میزبان مسافران نوروزی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از اجرای طرح «آرامش بهاری» در زائرسراهای بقاع متبرکه طبس طی ایام نوروز خبر داد و گفت: 109 زائرسرا در این شهرستان میزبان مسافران نوروزی هستند.

109 زائرسرای بقاع متبرکه طبس میزبان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمد الهی با بیان اینکه طرح «آرامش بهاری» همزمان با سراسر کشور در ایام نوروز 93 در زائرسراهای بقاع متبرکه طبس اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح با هدف استقبال از مسافران نوروزی در امامزاده علی(ع) دیهوک، شیخ پیرحاجات، امامزاده سید محمدبن طیار ازمیغان و شیخ احمد زنوقان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد 109 زائرسرا در این شهرستان میزبان مسافران نوروزی هستند.

رئیس اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه طرح «آرامش بهاری» از 28 اسفند آغاز می‌شود و تا 15 فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: در این زمینه تعدادی روحانی به آستانه مطهر این امامزادگان اعزام می‌شوند تا ضمن برپایی نماز جماعت، به سوال‌های شرعی زائران پاسخ دهند و با بیان احکام، نیازهای فرهنگی آنها را برآورده کنند.

الهی تعداد بقاع متبرکه این شهرستان را هفت مورد اعلام و خاطرنشان کرد: امسال اولویت نخست در زمینه بقاع امامزادگان شهرستان پیگیری اجرای طرح‌های جامع آستانه مقدس این امامزادگان است و در این زمینه برای هر یک از آن‌ها 3 میلیون تومان و در مجموع 21 میلیون تومان برای اجرای طرح‌های جامع از محل اعتبارات اوقاف در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/22482/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول