اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارگری:

اقتصاد مقاومتی ایران را در خط مقدم راهبردی مشکلات اقتصادی جهان قرار می‌دهد

رئیس سازمان بسیج کارگری گفت: ابعاد اقتصاد مقاومتی ایران را در خط مقدم راهبردی مشکلات اقتصادی جهان قرار می‌دهد.

اقتصاد مقاومتی ایران را در خط مقدم راهبردی مشکلات اقتصادی جهان قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، رمضانعلی طالبی پیش از ظهر امروز در برگزاری دوره آموزشی سرگروه‌های صالحین بسیج کارگری شمال کشور در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان چمخاله این شهرستان اظهار کرد: این فضا قدمگاه بسیاری از شهدا است.

وی دوران دفاع مقدس را برکت انقلاب اسلامی و کارخانه انسان‌سازی خواند و گفت: درود بر شهدا و امام شهدا که چه کردیم و چه بودیم و اکنون چه هستیم.

این مسئول با بیان اینکه باید از افکار دوستانه استفاده کرده و تبدیل به راهکار کنیم، افزود: امروز شرایط ما جنگ تحمیلی اقتصادی است.

وی دفاع مقدس اقتصادی را هدف محوری عنوان کرد و گفت: فرهنگ‌سازی و نهادینه کنیم تا بتوانیم قوای کشور را حول محور این دفاع جمع کنیم.

طالبی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی معادلات جهان را به‌هم ریخت، خاطرنشان کرد: ما در پیچ تاریخی قرار داریم و قطعاً سقوط غرب حتمی بوده و در استیصال و تلاطم است.

وی افزود: انقلاب شالوده و پایه‌ای که در دنیا ترویج کرد صدای آزادیخواهان را مورد توجه قرار داد و بیداری اسلامی را موجب شده است.

رئیس سازمان بسیج کارگری اظهار کرد: ابعاد اقتصاد مقاومتی نه تنها قادر است ظرفیت کشور را برای مقابله با این جنگ تحمیلی اقتصادی مهیا کند بلکه قادر است ایران را در خط مقدم راهبردی مشکلات اقتصادی جهان قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: تولید و اقتدار ملی که ناشی از توان داخلی است ظرفیت ایران محسوب می‌شود و در اقتصاد جهانی تاثیرگذار است.

کارگاه آموزشی دو روزه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین سازمان بسیج کارگری استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل در لنگرود در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2300/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول