اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا‌بخشی برای اقتصاد کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا‌بخشی برای اقتصاد کشور است که این امر با کمک فرهیختگان و دانشگاهیان میسر می‌شود.

اقتصاد مقاومتی نسخه شفا‌بخشی برای اقتصاد کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمداسماعیل علیشاهی ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان گلپایگان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان برگزارشده بود، اظهار کرد: اخلاص در عمل به عنوان رمز پیروزی، دوام و بقای انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه‌ها به جبهه تبدیل شده است، ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دلاور‌مردانه از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند و در حال حاضر نیز دانشجویان و فرهنگیان به عنوان  افسران جنگ نرم هستند و این افراد با ترفندهای دشمن مقابله می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان تصریح کرد: شهدا با بصیرت و اخلاص به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و در نبرد نا‌برابر با دشمن شرکت کردند و در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز نیز در شرایط تحریم قرار داریم، افزود: با مقاومت، ایستادگی، توکل بر خدا و پیروی محض از رهبر معظم انقلاب بر مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها غلبه می‌کنیم.

علیشاهی تاکید کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم و این وظیفه مسئولان است که در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند و به شبهات دانشجویان در حوزه دفاع مقدس پاسخ بدهند.

وی در پایان با اشاره به اقتصاد مقاومتی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا‌بخشی برای اقتصاد کشور است که این امر با کمک فرهیختگان و دانشگاهیان میسر می‌شود.

در ادامه حمیدرضا خدایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان نیز طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای دانشجوی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: زندگی این بزرگواران باید الگو و سرمشقی برای تمام مردم باشد و همواره باید به یاد داشته باشیم که استواری و توسعه امروز کشور ناشی از دلاور‌مردی‌ها و فداکاری‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌ترین کاری است که در قبال کار ارزشمند شهیدان می‌توان انجام داد، تصریح کرد: برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کلاس‌های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به  نام شهدای دانشجوی گلپایگان مزین شده است.

در پایان از خانواده‌های شهیدان محمدرضا پور‌اشراقی، محمدحسن توسلی، علی‌نقی توکلی، علی فراست، مجتبی فرجی، محمدتقی کامرانی، سید رضا مقدسی، سید محسن حسینی، محمود افتخاری، حسین جان زینلی، علیرضا نکونام، حسین گورابی، محمدحسین شفاعت، محمدحسین سیفی و ولی‌الله شعیب قدردانی شد.

انتهای پیام/63014/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول