اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد درمیان خبر داد

افزایش 41 درصدی جمع‌آوری صدقات در درمیان

مدیر کمیته امداد امام خمینی درمیان گفت: تعداد مشترکان صندوق صدقات 10 درصد و مبلغ صدقات جمع‌آوری شده نیز 41 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

افزایش 41 درصدی جمع‌آوری صدقات در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، مهدی خزاعی اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 4 هزار و 300 مشترک صدقات خانگی و حدود 200 صندوق متوسط و بزرگ در معابر و اماکن عمومی شهرستان درمیان وجود دارد که مجموع صدقات جمع‌آوری شده در سال‌جاری تاکنون بالغ بر 558 میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز مردم نوع‌دوست و مومن شهرستان درمیان بالغ بر 396 میلیون و 699 هزار ریال صدقه برای صرف در امور محرومان و نیازمندان به این نهاد اهدا کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان درمیان افزود: تعداد 228 طرح خوداشتغالی فرش در این شهرستان وجود دارد که 438 نفر بافنده مددجوی زیر پوشش در حال حاضر مشغول به کار هستند و تولیدات این خانواده‌ها در 10 ماهه امسال تعداد 242 تخته فرش به متراژ یک‌هزار و 174 متر مربع بوده است.

خزاعی ادامه داد: بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل فروش این تولیدات، عاید جامعه هدف شده است که این مبلغ 80 درصد رشد قیمتی نسبت به سال گذشته داشته است.

انتهای پیام/22482/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول