اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد درمیان عنوان کرد

346 خانوار از مددجویان امداد درمیان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان درمیان گفت: تا پایان 9 ماهه امسال تعداد 346 خانوار زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند که از این تعداد 81 خانوار زن سرپرست شهری و 265 خانوار مجریان طرح‌های اشتغال هستند.

346 خانوار از مددجویان امداد درمیان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، مهدی خزایی اظهار داشت: در راستای توانمندسازی مددجویان و ایجاد انگیزه در بین آنان برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی، تعداد 350 خانوار به تأمین اجتماعی معرفی شده‌اند و تا پایان 9 ماهه سال‌جاری تعداد 346 خانوار زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند که از این تعداد 81 خانوار زن سرپرست شهری و 265 خانوار مجریان طرح‌های اشتغال هستند.

وی تصریح کرد: مبلغ پرداختی بابت حق بیمه مددجویان تا پایان آذر ماه بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است و در حال حاضر تعداد 578 خانوار نیز عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی درمیان ادامه داد: 505 خانوار طی 9 ماهه سال‌جاری از کمک‌های موردی کمیته امداد شهرستان درمیان بهره‌مند شدند.

خزایی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذر ماه بالغ بر 582 میلیون ریال بین افراد نیازمند و افراد زیرپوشش در قالب کمک‌های موردی پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: این کمک‌ها به صورت بلاعوض بوده و برای هزینه درمان، هزینه تحصیل، کمک به امر ازدواج و معیشت به افراد نیازمند و خانواده‌های زیرپوشش مساعدت شده است.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول