اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌جنوبی خبر داد

رقابت پینگ‌پنگ‌باز خراسان‌جنوبی در مسابقات جهانی

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌جنوبی از اعزام پیشکسوت پینگ‌پنگ استان به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: "محمد ساجد" پیشکسوت 63 ساله پینگ‌پنگ استان به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان اعزام می‌شود.

رقابت پینگ‌پنگ‌باز خراسان‌جنوبی در مسابقات جهانی

علیرضا حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: پیشکسوت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی جهانی اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: "محمد ساجد" پیشکسوت 63 ساله پینگ‌پنگ استان در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان جهان که اوایل سال آینده در نیوزیلند برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ‌باز خراسان جنوبی به شرکت ورزشکاران این رشته در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و اذعان داشت: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور از امروز (چهارشنبه) در اصفهان آغاز می‌شود که به هر استان هم یک سهمیه اختصاص یافته است.

حمیدی افزود: از آنجائیکه همه هزینه‌ها بر عهده شرکت‌کنندگان است، ورزشکاران خراسان جنوبی اعلام آمادگی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: قهرمان مسابقات نونهالان کشور قرار است به مسابقات انتخابی فدراسیون جهانی اعزام شود و از خراسان جنوبی "امیر حسین عباسپور" که سال گذشته عنوان قهرمانی نونهالان کشور را کسب کرده بود، به علت افزایش سن نتوانست در این رقابت‌ها حضور یابد ولی امسال با رایزنی‌های انجام شده زمینه اعزام او فراهم شده است.

 

انتهای پیام/69014/ق10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول