اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی نخستین مدرسه تخصصی پینگ‌پنگ کشور در خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از صدور نخستین مجوز راه‌اندازی مدرسه تخصصی پینگ‌پنگ کشور در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این مدرسه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان استان از فروردین‌ سال آینده فعال می‌شود.

راه‌اندازی نخستین مدرسه تخصصی پینگ‌پنگ کشور در خراسان‌جنوبی

علیرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: برای نخستین‌بار در کشور مجوز راه‌اندازی مدرسه تخصصی پینگ‌پنگ برای خراسان جنوبی صادر شد.

وی با بیان اینکه به تازگی در پایگاه تخصصی پینگ‌پنگ کشور به ثبت رسیده است، تصریح کرد: هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان طی مکاتبات رسمی با فدراسیون موفق شد با همکاری پایگاه تخصصی پینگ‌پنگ کشور، نخستین مجوز راه‌اندازی مدرسه پینگ‌پنگ را اخذ کند.

تربیت بازیکن از مراحل ابتدایی تا عضویت در تیم ملی در مدرسه تخصصی پینگ‌پنگ

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی به فعال شدن مدرسه تخصصی پینگ‌پنگ در استان از فروردین‌ماه سال 93 اشاره کرد و ادامه داد: در این مدرسه با استفاده از نظر مربیان و کارشناسان نخبه رشته ورزشی پینگ‌پنگ، مراحل پیشرفت یک بازیکن از ابتدا تا عضویت در تیم ملی در 12 مرحله تقسیم‌بندی می‌شود تا ما در این مدرسه در قالب 12 ترم آن را به هنرجویان در 2 بخش آقایان و بانوان آموزش دهیم.

حمیدی در ارتباط با چگونگی آموزش در این مدرسه خاطرنشان کرد: در هر ترم که سه ماه به طول می‌انجامد، 12 جلسه تمرینی زیر نظر 6 مربی در هر شیفت از مربیان و بازیکنان با تجربه استان و نظارت مربیان بین‌المللی و مربیان تیم‌های ملی برگزار می‌شود و در همه تمرینات ورزشی نیز مربی بدنساز و کارشناس روان‌‌شناسی حضور دارد.

وی افزود: در پایان هر ترم زیر نظر پایگاه تخصصی پینگ‌پنگ از هنرجویان امتحان گرفته می‌شود و در صورت قبولی در این آزمون، برای دانش‌آموختگان گواهینامه صادر می‌شوند.

هزینه هنرجوی مدرسه پینگ‌پنگ خراسان جنوبی معادل یک بیستم شهریه مرکز کشور است

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی در ارتباط با مکان این مدرسه گفت: برای دفتر آموزشی این مدرسه مکانی در نظر گرفته‌ام و برای ساعت‌های تمرین هنرجویان هم شیفت‌های خالی سالن ورزشی شهید سرحدی بیرجند استفاده می‌شود و سعی ما بر این است زمینه حضور یکی از مربیان تیم ملی را در استان مهیا کنیم تا حداقل 2 هفته در هر ترم در استان حضور داشته باشد.

حمیدی در ارتباط با میزان هزینه پرداختی از سوی هنرجویان عنوان کرد: با توجه به علاقه‌مندی هنرجوی این مدرسه این شهریه در هر ماه حدود یک میلیون و 200 هزار ریال است و این در حالی است که در تهران برای آموزش‌های ویژه هنرجویان حدود 20 تا 30 میلیون ریال و حتی بیشتر هم هزینه در یافت می‌کنند.

وی یادآور شد: هیئت پینگ‌پنگ قبل از اخذ مجوز راه‌اندازی این مدرسه، طرح‌های نوآورانه‌ای مانند آموزش در مهد کودک‌ها، مدارس ابتدایی و مجتمع‌های آپارتمانی را در کشور به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/69014/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول