اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد

حسینی و توکلی‌راد قهرمانان پینگ‌پنگ شهدای بسیج خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی شهدای بسیج استان خبر داد و گفت: در این مسابقات 32 ورزشکار بسیجی از حوزه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

حسینی و توکلی‌راد قهرمانان پینگ‌پنگ شهدای بسیج خراسان‌جنوبی

علیرضا حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک یک دوره مسابقات پینگ‌پنگ جام شهدای بسیج خراسان جنوبی ویژه آقایان در سالن سرحدی بیرجند برگزار شد. در این مسابقات 32 پینگ‌پنگ‌باز از حوزه مقاومت امام رضا(ع) شهرستان بیرجند در دو رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی به رقابت 16 بسیجی ورزشکار در رده سنی زیر 18 سال اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات سید ابوالفضل حسینی بر سکوی قهرمانی ایستاد، حسین صلاحی نایب قهرمان شد و امید اکبری نیز در  جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

حمیدی اذعان داشت: در مسابقات پینگ‌پنگ جام شهدای بسیج خراسان جنوبی در رده سنی بالای 18 سال نیز 16 ورزشکار برای کسب قهرمانی به مصاف هم رفتند که در پایان وحید توکلی‌راد در جایگاه نخست قرار گرفت، مرتضی دادی رتبه دوم را کسب کرد و مسعود مهدوی نیز مقام سوم را از آن خود کرد.طی مراسمی با حضور مسئولان اداری و ورزشی شهرستان بیرجند، به نفرات برتر مسابقات پینگ‌پنگ جام شهدای خراسان جنوبی از طرف فرماندهی حوزه مقاومت امام رضا(ع) لوح سپاس به همراه حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/69014/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول