اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد

خراسان‌جنوبی قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ سیستان و بلوچستان

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از درخشش تیم این استان در مسابقات چند جانبه سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: خراسان جنوبی بر سکوی نخست و دوم این مسابقات ایستاد.

خراسان‌جنوبی قهرمان مسابقات پینگ‌پنگ سیستان و بلوچستان

علیرضا حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: پینگ‌پنگ‌بازان خراسان جنوبی در مسابقات چند جانبه سیستان و بلوچستان خوش درخشیدند.

وی افزود: در این مسابقات پنج تیم حضور داشتند و ورزشکاران به مدت دو روز به صورت تک حذفی مجموعه ورزشی المپیک شهرستان زاهدان به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی اذعان داشت: حسین رفیعی، اشکان رفیعی، میلاد بهروزیان، مهدی عشقی و مصطفی ابراهیم‌آبادی در ترکیب تیم‌های(الف) و (ب) خراسان جنوبی در مقابل حریفان کشوری خود به رقابت پرداختند.

حمیدی خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم(ب) خراسان جنوبی با درخشش خوب پینگ‌پنگ‌بازان و با یک سر و گردن بالاتر از رقیبان بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم(الف) خراسان جنوبی در جایگاه دوم قرار گرفت و پینگ‌پنگ سیستان و بلوچستان (زاهدان) رتبه سوم را کسب کرد.

میلاد بهروزیان فنی‌ترین بازیکن مسابقات چند جانبه سیستان و بلوچستان

وی به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ سیستان و بلوچستان در بخش انفرادی اشاره و تصریح کرد: در این مسابقات 30 ورزشکار به رقابت پرداختند که شهرام اکبری از سیستان و بلوچستان در جایگاه نخست ایستاد، اشکان رفیعی از تیم (الف) خراسان جنوبی نایب قهرمان شد و حسین رفیعی و مصطفی ابراهیم‌‌آبادی از تیم(ب) خراسان جنوبی به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

این مسئول یادآور شد: بر اساس رأی داوران مسابقات پینگ‌پنگ چند جانبه سیستان و بلوچستان میلاد بهروزیان بازیکن 13 ساله خراسان جنوبی به عنوان فنی‌ترین بازیکن معرفی شد.

انتهای پیام/69014/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول