اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی خبر داد

توقف پینگ‌پنگ‌بازان خراسان جنوبی در مسابقات چند‌جانبه خراسان‌رضوی

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی از حضور پینگ‌پنگ‌بازان استان در مسابقات چند‌جانبه تنیس روی‌میز خراسان رضوی خبر داد و گفت: در این مسابقات چهار تیم از خراسان جنوبی به مصاف رقیبان رفتند که از راهیابی به مرحله نهایی باز ماندند.

توقف پینگ‌پنگ‌بازان خراسان جنوبی در مسابقات چند‌جانبه خراسان‌رضوی

علیرضا حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم پینگ‌پنگ خراسان جنوبی در مسابقات تنیس روی میز چندجانبه خراسان جنوبی به مصاف حریفان رفت.

وی افزود: این مسابقات بمناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 10 بهمن‌ماه جاری به مدت دو روز در شهرستان نیشابور برگزار شد.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی اذعان داشت: در مسابقات پینگ‌پنگ منطقه‌ای خراسان رضوی 26 تیم از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان‌جنوبی شرکت داشتند.

حمیدی به حضور 12 ورزشکار در قالب چهار تیم خراسان جنوبی در مرحله مقدماتی این مسابقات اشاره و تصریح کرد: از چهار تیم استان یک تیم در مرحله مقدماتی حذف شد و سه تیم به مرحله بعد صعود کرد.

وی با بیان اینکه دو تیم از خراسان جنوبی به جمع 16 تیم مرحله دوم مسابقات چند جانبه پینگ‌پنگ خراسان رضوی پیوستند، متذکر شد: در این مرحله از مسابقات تیم رساگستر استان با ترکیب محمدرضا چمنی، امید عباسپور و مصطفی ابراهیم‌آبادی توانست در جمع هشت تیم حضور پیدا کند.

این مسئول یادآور شد: در مرحله هشتم مسابقات چند جانبه پینگ‌پنگ خراسان رضوی ورزشکاران خراسان جنوبی بازی را به رقیبان واگذار کردند و از دور مسابقات حذف شدند و خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

انتهای پیام/69014/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول