اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی گچساران مطرح کرد

تلاش شبانه‌روزی ستاد تسهیلات نوروزی گچساران در راستای رفاه حال مسافران

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری گچساران گفت: ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی تلاش شبانه‌روزی دارد.

تلاش شبانه‌روزی ستاد تسهیلات نوروزی گچساران در راستای رفاه حال مسافران

هومن عنایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: ستاد تسهیلات نوروزی گچساران امسال برنامه‌‌های گسترده‌ای در راستای استقبال و خدمات‌دهی به مسافران و مهمان‌ نوروزی پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: کمیته‌های هفت‌‌گانه این ستاد متشکل از ادارات و نهادهای مختلف شهرستان بوده که هر کدام از این ادارات متناسب با وظایف ذاتی خود خدماتی ارائه می‌کند.

عنایی با اشاره به کمیته‌های هفت‌گانه ستاد تسهیلات نوروزی ابراز کرد: کمیته‌های بهداشت و درمان، خدمات، حمل و نقل و پایانه‌ها، اسکان، تبلیغات و اطلاع‌رسانی، امنیت و انتظامات و ارزیابی و عملکرد کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران در سال 93 است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گچساران و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان با اشاره به وظایف این کمیته‌ها تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی مقرر شده است تا برنامه کشیک پزشکان عمومی، تخصصی درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌های شبانه‌روزی به ستاد اعلام شود.

عنایی عنوان کرد: در روزهای تعطیلات نوروزی اکیپ‌های فوریت‌های پزشکی در محل‌های ورودی و خروجی شهر همچنین جاده‌های مربوطه مستقر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران گفت: کمیته خدمات این ستاد متشکل از 17 اداره و نهاد بوده که وظایف مهمی نیز برای آنها تعریف شده است.

عنایی ادامه داد: بازرسی و نظارت بر قیمت‌ها و توزیع، رسیدگی به شکایات مهمانان نوروزی، رسیدگی به وضعیت مهمانان در راه مانده و اعلام برنامه‌های کشیک دفاتر مخابراتی و پستی از جمله وظایف این کمیته به شمار می‌رود.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی گچساران از تعیین اکیپ‌های تعمیراتی سیار خودرو و امداد خودرو در جاده‌ها خبر داد و بیان کرد: تجهیز مدارس به زیرانداز و رفع مشکلات احتمالی سرویس‌های بهداشتی و تأمین آب گرم مورد نیاز از جمله اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی گچساران است.

عنایی از برپایی سفره بزرگ هفت سین در روز تحویل سال در گچساران خبر داد و یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته با اداره اوقاف و امور خیریه، آماده‌سازی مساجد، حسینیه‌ها و امکان فرهنگی تا قبل از فرارسیدن تعطیلات نوروزی برای خدمات‌دهی به مهمانان نوروزی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول