اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید فرماندار شیروان بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی‌

فرماندار شیروان تاکید کرد: ارائه خدمات به مسافران نوروزی باید در شأن آنان باشد.

تاکید فرماندار شیروان بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، عباسعلی صفایی عصر امروز در نخستین نشست ستاد هماهنگی و خدمات نوروزی شهرستان اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها، اقدامات و خدمات دستگاه‌های ستاد هماهنگی از مهمانان نوروزی باید به گونه‌ای ارائه شود تا گردشگران دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی شیروان را به خاطر قرار گرفتن در مسیر مسافران دارای ویژگی خاصی برشمرد و افزود: می‌بایست مهمان‌نوازی مردم این خطه که در مسیر تردد زائران امام رضا (ع) قرار داشته، به نوعی ظهور و بروز یابد.

صفایی تصریح کرد: متولیان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته حداکثر تلاش خود را برای رضایت مسافران به کار ببندند.

وی توجه به سه مؤلفه حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر را مهم برشمرد و گفت: خدمات رسانی مطلوب و به هنگام به گردشگران در ایام نوروز ضرورت دارد.

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود که مسافران نوروزی با رضایت و خاطره خوش این شهرستان را ترک کنند.

دبیر ستاد هماهنگی و خدمات نوروزی شیروان نیز از فعالیت 9 معاونت در ذیل این ستاد خبر داد.

میرعلی رجعتی اظهار کرد: امداد و نجات، اسکان و پذیرایی، بهداشت و درمان، خدمات شهری و رفاه عمومی، نظارت بر کالا و خدمات، انتظامی، قضایی، ارتباطات و اطلاع رسانی، حمل و نقل و کنترل خدمات جاده‌ای از معاونت‌های ستاد هماهنگی و خدمات نوروزی شیروان هستند.

وی تاکید کرد: هر یک از معاونت‌ها باید به وظیفه خود به بهترین نحو ممکن عمل کنند و از ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی این شهرستان دریغ نورزند.

برپایی بازارچه صنایع دستی و غذاهای محلی، تجهیز امکانات درمانی، اعلام فهرست کشیک بخش‌های مختلف اجرایی، نظارت بر کنترل مواد غذایی و تنظیم بازار، نظافت عمومی، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و علائم راهنمایی برای زائران در نقاط مورد نیاز از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.

شهرستان 160 هزار نفری شیروان در 60 کیلومتری بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول